میتسوبیشی اکلیپس کراس

رونمایی از میتسوبیشی اکلیپس کراس در نمایشگاه خودرو ژنو ؛ کراس اوور کوچک جدید ژاپنی

میتسوبیشی با عرضه یک کراس اوور جدید، قصد دارد چالش جذابی را در سال جاری پشت سر بگذارد. این خودروساز ژاپنی با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 ، از یک کراس اوور جدید به نام میتسوبیشی اکلیپس کراس (Mitsubishi Eclipse Cross) رونمایی کرد که در زیر به بررسی جامع‌تری از آن خواهیم پرداخت.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

نام اکلیپس برای فعالان بازار خودرو آمریکای شمالی، نامی آشناست. در بازار آن قسمت از کره خاکی یک کوپه 2 در بسیار محبوب به نام اکلیپس به فروش می‌رفت که سال 2012 رسما بازنشسته شد. اگر کمی اهل فیلم و سینما باشید، قطعا خودرو ژاپنی اکلیپس را در فیلم سریع و خشن دیده‌اید. با تمام این وسع عظیم محبوبیت، میتسوبیشی از آن نام برای خودرو SUV جمع و جور جدید خود استفاده کرده است که می‌تواند مفهوم دو خودرو در یک خودرو را به ما بفهماند: اتومبیلی با ظاهری شبیه به یک کوپه که متعهد می‌شود تجربیات رانندگی هیجان انگیزی را ارائه کند.

تیم طراحی شرکت میتسوبیشی یک SUV کوچک همراه با بینی زاویه دارد، یک سقف شیب‌دار و یک پنجره کوچک پشتی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند نمایی اسپورت به این خودرو بخشیده تا نسل جوان را شیفته‌ی خود کند. به طور کلی این خودرو عضلانی است و شباهت زیادی با یکی از اتومبیل‌های مفهومی شرکت میتسوبیشی دارد که 2 سال پیش درست در همین نمایشگاه رونمایی شد. اگر از جلو به این خودرو بنگرید، ناخودآگاه به یاد اتومبیل‌هایی همچون تویوتا آیگو و لکسوس ال اس می‌افتید، اما وقتی کنار آن می‌ایستیم، ظاهر جانبی آن بیشتر ما را به یاد یک اتومبیل استیشن با شانه‌هایی چسبیده به پنجره می‌اندازد.

یک سیستم سرگرمی شبیه به تبلت حاوی نرم افزار “Mitsubishi Smartphone Link Display بر روی کنسول میانی قسمت جلو به چشم می‌خورد که قادر به پشتیبانی از اندروید اتو و کار پلی اپل است. یک پد لمسی کنترلی نیز زمانی که سرتان رو به بالا بوده و مشغول رانندگی هستید، درست قبل از دسته دنده در اختیار شما قرار خواهد داشت تا بتوانید از سیستم ناوبری این تبلت به خوبی استفاده کنید.

مشخصات فنی میتسوبیشی اکلیپس کراس

هرچند هنوز مشخصات موتوری این خودرو اعلام نشده، اما ما می‌دانیم میتسوبیشی اکلیپس کراس از یک پیشرانه توربوشارژ 1.5 لیتری تزریق مستقیم بنزینی همراه یک گیربکس جدید 8 سرعته CVT حاوی یک قابلیت Sport Mode قدرت خواهد گرفت. در اینجا همچنین یک پیشرانه 2.2 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم دیگر، اما با سوخت دیزلی موجود است که از یک گیربکس جدید 8 سرعته خودکار بهره می‌برد.

لازم به ذکر است، هنوز خودرو کراس اوور میتسوبیشی اکلیپس کراس یک نمونه اولیه است و ماه‌ها به طول خواهد انجامید تا نسخه نهایی قابل عرضه آن را مشاهده کنیم؛ بنابراین هنوز زود است بخواهیم در مورد قیمت آن به گفتگو بپردازیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*