گوشی های نوکیا 3، 5 و 6 از قابلیت VoLTE پشتیبانی خواهند کرد

گوشی های نوکیا 3، 5 و 6 از قابلیت VoLTE پشتیبانی خواهند کرد

در دوره‌ی اخیر کنگره‌ی جهانی موبایل که چندی پیش در بارسلون اسپانیا به پایان رسید، چند گوشی جدید از برند نوکیا که در حال حاضر تحت مالکیت کمپانی اچ ام دی گلوبال قرار دارد، معرفی شدند. البته نباید از مدل جدید نوکیا 3310 نیز که قرار است بار دیگر کاربران را به خاطرات سال‌های گذشته‌ی این فنلاندی محبوب بازگرداند، به سادگی عبور کنیم.

استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب در یک طراحی کاملا مناسب، تعادل و تناسب بسیار جذاب میان مشخصات سخت افزاری و قیمت فروش، و البته تمرکز بر روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی کامل و بدون اضافات غیر کاربردی از سیستم عامل اندروید، همگی ویژگی‌های جذابی هستند که در سری جدید گوشی‌های نوکیا شامل نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ دیده خواهند شد که احتمالا یک موفقیت غیر قابل پیش‌بینی دیگر را برای این کمپانی محبوب به ارمغان خواهند آورد.

تایید رسمی پشتیبانی از قابلیت VoLTE در گوشی های جدید نوکیا

حالا در گزارش جدیدی که از سوی اچ ام دی گلوبال منتشر شده است، مدیران این کمپانی تایید کرده‌اند که هر سه مدل نوکیا ۳، ۵ و ۶ از قابلیت VoLTE به طور کامل پشتیبانی خواهند کرد و برای آن دسته از کاربرانی که این موضوع برایشان اهمیت دارد، این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای محسوب شود. البته هر دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ و مدیاتک MT6737 که بر روی این سه اسمارت فون قرار گرفته‌اند، از قابلیت انتقال دیتای صدا بر مبنای ال تی ای که اختصارا VoLTE نامیده می‌شود، پشتیبانی می‌کنند، اما از آنجا که بر روی وب‌سایت رسمی نوکیا به این قابلیت اشاره‌ای نشده بود، اچ ام دی گلوبال نیز به شفاف‌سازی را احساس کرده و مدیران این کمپانی در پیام ایمیلی که ساعاتی پیش ارسال شده است، پشتیبانی از آن در محصولات جدید نوکیا را به طور رسمی تایید کرده‌اند تا کاربرانی که احتمالا قصد خرید یکی از آنها را دارند، بتوانند با دقت نظر و اطلاعات کامل‌تر نسبت به خریدشان اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*