پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 8 آغاز شد

پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 8 با قیمت 799 پوندی آغاز شد!

در حالی که چند هفته‌ای تا معرفی جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها مانده و کمتر از 2 ماه دیگر نیز شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی خواهیم بود، پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) توسط یک فروشگاه انگلیسی آغاز شده است.

پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 8 با قیمتی نجومی!

گذشته از عجله‌ی این وب‌سایت در اجرای پیش فروش سامسونگ گلکسی اس 8 ، مبلغ تخصیص‌ داده شده برای آن نیز کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ قیمت گلکسی اس 8 در وب‌سایت MobileFun میزان 799 پوند برای نسخه‌ی استاندارد 64 گیگابایتی 5.8 اینچی تعیین شده که در مقایسه با مبلغ اولیه عرضه گلکسی اس 7 که 549 پوند بود، بسیار بالاست؛ حتی گلکسی اس 7 اج نیز در سال گذشته با قیمت 639 پوند به فروش می‌رسید.

البته به احتمال زیاد این میزان قیمت صرفا به صورت علی‌الحساب بوده و با معرفی و ورود گوشی به بازار، شاهد رقم کمتری خواهیم بود. در هر صورت، با مراجعه به این صفحه می‌توانید از دیگر شایعات پیرامون پرچمدار سال 2017 سامسونگ باخبر شوید.

در ضمن این قیمت‌گذاری، تنها برای کشور‌‌های اروپایی صادق است و حتی در صورت به حقیقت تبدیل شدن آنها نیز نباید انتظار داشت در کشورهایی مانند ایالات متحده یا بازار کشورهای آسیایی نظیر کشور خودمان، شاهد همین قیمت‌گذاری باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*