خفاش لگویی با جزئیاتی قابل تحسین

خفاش لگویی با جزئیاتی قابل تحسین

اکثر ما از بازی کردن با لگو ها در کودکی خاطره داریم؛ قطعاتی کوچک و رنگارنگ که خلاقیت ما را به چالش می‌کشیدند. این اسباب بازی‌ها که به ما در ساختن تصوراتمان، آزادی عمل می‌دهند، پس از وارد شدن به سنین بالاتر همراه با سایر اسباب بازی‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند؛ اما اشخاصی هم مانند جیسون المان (Jason Allemann) و همکارش کریستال دوبوا (Kristal Dubois) وجود دارند که باوجود اینکه دیگر کودک نیستند، از بازی کردن با لگو ها دست بر نمی‌دارند. این تیم که نام جی کی بریکورکز (JK Brickworks) را برای خود انتخاب کرده‌اند، در تازه‌ترین ساخته‌شان یک خفاش لگویی در حال پرواز را با جزئیاتی جالب، ساخته‌اند.

خفاش لگویی مدلی از خفاش میوه‌خوار است

خفاش لگویی که در اصل ساخته کریستال دوبوا ست، مدلی از یک خفاش میوه‌خوار (Fruit Bat) است که جزئیاتی شبیه به این حیوان دارد. شبیه سازی چنین جزئیاتی در کار با لگو ها معمول نیست اما تیم جی کی بریکورکز در این سازه لگویی خلاقیت زیادی به خرج داده‌اند.

خفاش لگویی با جزئیاتی قابل تحسین

ایده ساخت این خفاش لگویی در سفری که جیسون و کریستال به استرالیا داشتند، به ذهن کریستال خطور کرد. تیم جی کی بریکورکز که در ساخت مدل‌های لگویی مهارت دارند، در ویدیویی جزئیات ساخت این خفاش لگویی را به برای علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته‌اند. نکته اصلی در مورد این سازه لگویی حرکت بال‌های آن است که ازنظر شباهت به مدل واقعی این حیوان در طبیعت، قابل تحسین است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*