گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس تاییدیه‌ی FCC را دریافت کردند

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس تاییدیه‌ی FCC را دریافت کردند

تا به اینجای کار ما قیمت، تاریخ عرضه و این که قرار است گوشی های پرچمدار سامسونگ دارای چه ظاهری باشند را متوجه شده‌ایم و حالا در یک گزارش جدید، مشخص شده است که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) موفق به دریافت تاییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده‌اند.

با ورود پرچمداران ۲۰۱۷ سامسونگ به تست‌های این نهاد، شماره مدل آن دسته از دیوایس‌هایی که قرار است در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش برسند، مشخص شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آن دسته از گوشی های گلکسی اس 8 که قرار است در بازار این کشور عرضه شوند، دارای شماره مدل SM-G950U ،SM-G950U1 و SM-G950W خواهند بود؛ بنابراین حداقل سه مدل با مشخصات سخت افزاری متفاوت و احتمالا با ظرفیت‌های داخلی غیر یکسان، قرار است وارد بازار این کشور شوند.

در تصویر دیگر نیز مشخص است که مدل بزرگتر این سری، یعنی گلکسی اس 8 پلاس قرار است با شماره مدل‌های SM-G955U ،SM-G955U1 و SM-G955W روانه‌ی بازارهای کشور آمریکا شود و این هم بدان معناست که سه مدل متفاوت از سری پلاس را بعد از رونمایی مشاهده خواهیم کرد. در ضمن در گزارشی جدگانه که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، اف سی سی تایید کرده است که هر دو محصول از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهند کرد:

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس تاییدیه‌ی FCC را دریافت کردند

مشخصات گلکسی S8 و S8 پلاس چه خواهد بود؟

با توجه به گزارش‌هایی که تا به اینجای کار منتشر شده است، انتظار داریم که گلکسی اس 8 با نمایشگری ۵.۸ اینچی که به صورت لبه تا لبه و با حاشیه‌های بسیار اندک از بالا و پایین بدنه ساخته شده است، عرضه خواهد شد. حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی، قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت بر روی پنل پشتی و در کنار دوربین، یک دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی بر روی لبه‌ی بدنه به منظور فراخوانی دستیار صوتی هوشمند اختصاصی سامسونگ با نام Bixby و البته سنسور تشخیص چهره، از دیگر مشخصاتی باشند که برای این محصول ارائه خواهند شد.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس تاییدیه‌ی FCC را دریافت کردند

در مقابل، گلکسی S8 پلاس دارای نمایشگری با ابعاد ۶.۲ اینچی خواهد بود که از پنل‌های آمولد برای تولید آن بهره گرفته شده است. باتری مدل پلاس نیز دارای ظرفیت شارژدهی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از این نظر، نسبت به باتری مدل استاندارد که ظرفیت شارژدهی آن ۳ هزار میلی‌آمپر ساعت است، برتری خواهد داشت.

طبق گزارش‌های قبلی، مدل گلکسی اس 8 با قیمتی در حدود ۷۹۹ یورو و مدل اس 8 پلاس آن، ۱۰۰ دلار گران‌تر و با قیمتی در حدود ۸۹۹ یورو درب بازارهای اروپایی به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*