مشخصات گوشی زد تی ای زد 986 در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

مشخصات گوشی زد تی ای زد 986 در بنچمارک GFXBench ظاهر شد؛ نمایشگر 6 اینچی و اندروید 7.1.1

ساعاتی پیش مشخصات گوشی زد تی ای زد 986 (ZTE Z986)، جدیدترین محصول سری Z کمپانی چینی ZTE بر روی خروجی وب‌سایت GFXBench دیده شد. این اسمارت فون از یک چیپست اسنپدراگون با پردازنده 8 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 506 قدرت گرفته و به یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است.

مشخصات گوشی زد تی ای زد 986

مشخصات گوشی زد تی ای زد 986 در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

از دیگر مشخصات گوشی زد تی ای زد 986 می‌توان به استفاده از دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی به همراه دوربینی با سنسور 5 مگاپیکسل در جلوی آن اشاره کرد. رم دستگاه 2 گیگابایت است و با کمک حافظه داخلی 16 گیگابایتی وظیفه تامین فضای مورد نیاز کاربر را بر عهده دارد. با توجه به اسکرین‌شات بالا، انتظار می‌رود جدیدترین محصول ZTE به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 7.1.1 مجهز باشد.

هنوز حرفی از قیمت و زمان عرضه Z986 زده نشده اما با توجه به مشخصات این گجت هوشمند می‌توان حدس زد در رده موبایل های مقرون به صرفه قرار گیرد. شاید بیشتر امکانات این محصول موفق به جلب نظر کاربران نشود اما با توجه به اینکه بیشتر مردم به دنبال گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ و همچنین استفاده از جدیدترین ورژن از سیستم عامل اندروید هستند، بنابراین ممکن است جدیدترین اسمارت فون ZTE با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*