ابعاد گلکسی اس 8

مقایسه تصویری ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با سایر رقبا

این روزها شاهد انتشار اخبار و گزارشات داغ و جذاب از پرچمداران جدید شرکت سامسونگ هستیم. چیزی تا رونمایی این کمپانی از دو گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) باقی نمانده است و همه ما به دنبال تفاوت ابعاد بدنه این دو محصول با سایر رقبای بازار هستیم. اما چرا؟

همانطور که می‌دانید، کمپانی ال جی چندی پیش از گوشی ال جی جی 6 (LG G6) خود در کنگره 2017 موبایل شهر بارسلونا رونمایی کرد؛ این محصول یک ویژگی بارز داشت و آن هم افزایش چشمگیر اندازه صفحه نمایش، بدون افزایش ابعاد بدنه دستگاه بود! کره‌ای‌ها به لطف پنل‌هایی با نسبت ابعاد 9:18 به این مهم دست یافتند. طبق گزارشات منتشر شده، پرچمداران کمپانی سامسونگ نیز از صفحه نمایشی با نسبت ابعاد 9:18.5 بهره می‌برند و به همین دلیل همه ما می‌خواهیم بدانیم با توجه به بزرگتر شدن صفحه نمایش پرچمداران سری اس کره‌ای‌ها، ابعاد بدنه آنها تا چه حد افزایش خواهد یافت.

روز گذشته به مقایسه ابعاد گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن با رقبای بزرگی همچون گوگل پیکسل ایکس ال ، آیفون 7 پلاس اپل و ال جی جی 6 پرداختیم. اما اگر مقاله دیروز به خوبی نتوانست تصویر ذهنی مناسبی در این زمینه برایتان ایجاد کند، خوشخبتانه امروز تصویر جدیدی در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه توجه شما را به آن جلب می‌نماییم:

ابعاد گلکسی اس 8

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در نتیجه به کارگیری صفحه نمایشی با نسبت ابعاد 9:18.5، گوشی Galaxy S8 سامسونگ کمی کشیده‌تر از رقبای خود خواهد بود؛ با این حال پرچمدار کنونی کمپانی ال جی به نسبت رقیب سامسونگی خود کمی پهن‌تر به نظر می‌رسد. در حال حاضر گوشی LG G6 کوچک‌ترین محصول 5.7 اینچی بازار به شمار می‌رود و تا رونمایی از پرچمداران سال 2017 سامسونگ باید کمی صبر کنیم.

در سمت مقابل، گلکسی اس 8 پلاس کمپانی سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر خود می‌تواند به خوبی از پس فعالیت‌های همزمان و مولتی تسکینگ بر بیاید. نسخه پلاس پرچمدار جدید سامسونگ نیز به نسبت رقبای اصلی خود کمی کشیده‌تر و لاغر به نظر می‌رسد. این محصول جدید یک صفحه نمایش 6.2 اینچی خمیده را در بدنه‌ای به درازای آیفون 7 پلاس جای داده است اما هنوز هم باید یک گوشی نسبتا بزرگ را با خود حمل کنیم!

اما به لطف بهره‌گیری سامسونگ از پنل‌های جدید 9:18.5، Galaxy S8 Plus به نسبت سایر رقبای خود پهنای کمتری دارد و راحتتر می‌توان آن را در یک دست نگه داشت. این موضوع را پس از مقایسه ابعاد این گوشی با پیکسل ایکس ال گوگل به راحتی درک خواهید کرد.

حالا با توجه به تصویر بالا و مقایسه تصویری ابعاد تمامی این پرچمداران شناخته شده در بازار با ابعاد گلکسی اس 8 ، کدامیک را انتخاب می‌کنید؟ به نظر شما تصمیم مسئولان ال جی و سامسونگ در اتخاذ این سیاست جدید درست بوده است؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*