هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018 رسما در کره جنوبی رونمایی شد

بالاخره پس از انتشار تصاویر جاسوسی و اسکچ‌های طراحی، هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018 (Hyundai Sonata Facelift) به طور رسمی در کره جنوبی رونمایی شد. البته سوناتای مخصوص بازار آمریکا در ماه آوریل در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود از نظر طراحی تفاوتی با نسخه رونمایی شده در کره جنوبی نداشته باشد.

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018 از طراحی خشن‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار بوده و سعی شده تا آسایش، رفاه و ایمنی بیشتری برای سرنشینان فراهم شود. زبان طراحی جدید هیوندای در نمای جلوی خودرو به وضوح به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به جلوپنجره گوشه‌دار، چراغ LED روشنایی در روز عمودی، چراغ‌ جلوی باریک و کاپوت کشیده با خطوط زیاد اشاره کرد. رینگ‌های 17 و 18 اینچی جدید، گرافیک جالب و منحصربه‌فرد چراغ‌های عقب و تغییر محل قرارگیری پلاک از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو است.

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

تغییرات در کابین سوناتای جدید نیز دیده می‌شود. سیستم تهویه به‌روز شده، کنترل‌های گرما و سیستم صوتی و نمایشگر 7 اینچی لمسی رنگی به صورت استاندارد در نسخه مخصوص بازار کره قرار گرفته‌اند و صفحه نمایش 8 اینچی نیز به صورت سفارشی در دسترس مشتریان خواهد بود. غربیلک فرمان نیز با توجه به تریم انتخابی تغییر پیدا می‌کند. تمامی مدل‌ها دارای فرمان سه پره هستند و فرمان مدل 2 لیتری توربو به صورت Dشکل است. همچنین پورت شارژ USB جدید در کنسول مرکزی قرار گرفته و توانایی شارژ بی‌سیم گوشی و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را ارائه می‌دهد.

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

پیشرانه و تجهیزات هیوندای سوناتا 2018

هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018 از نظر تجهیزات ایمنی نیز پیشرفت خوبی داشته و قابلیت‌های جدیدی مانند سیستم هشدار خروج از خط، تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، دستیار نوربالا، چراغ‌های پویا و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به آن اضافه شده است. برای این خودرو پیشرانه‌های متفاوتی ارائه شده که شامل پیشرانه 1.7 لیتری VGT با قدرت 139 اسب بخار، 1.6 لیتری T-GDI با قدرت 177 اسب بخار، 2 لیتری با قدرت 160 اسب بخار و 2 لیتری توربو با قدرت 241 اسب بخار می‌شود و مشتریان می‌توانند یکی از آن‌ها را در زمان خرید انتخاب کنند. به احتمال زیاد، جزئیات قیمت و سایر مشخصات سوناتای مخصوص بازار آمریکا در نمایشگاه خودرو نیویورک (آوریل 2017) اعلام خواهد شد.

گالری تصاویر هیوندای سوناتا فیس لیفت 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*