تایوان موبایل عرضه‌ی آیفون 6 طلایی با ظرفیت 32 گیگابایتی را آغاز کرد

تایوان موبایل عرضه‌ی آیفون 6 طلایی با ظرفیت 32 گیگابایتی را آغاز کرد

زمانی که اپل در سال ۲۰۱۴ آیفون 6 (iPhone 6) خود را معرفی کرد، کاربران تنها می‌توانستند آن را در دو مدل با ظرفیت‌های داخلی ۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی خریداری نمایند، اما همان‌طور که در گزارش هفته‌ی پیش مشخص شده بود، تایوان موبایل (Taiwan Mobile) عرضه‌ی مدل ۳۲ گیگابایتی این سری را در رنگ طلایی آغاز کرده است.

البته متاسفانه گویا این عرضه تنها به داخل مرزهای تایوان محدود می‌شود و خبری از فروش این نسخه بر روی سایت رسمی اپل و یا دیگر فروشگاه‌های محصولات این برند کوپرتینویی نخواهد بود. کاربران تایوانی می‌توانند آیفون 6 با رنگ طلایی و ظرفین داخلی ۳۲ گیگابایت را با قیمتی در حدود ۴۳۵ دلار خریداری نمایند.

آیفون 6 فروخته شده در این طرح به صورت پیش‌فرض دارای سیستم عامل آی او اس ۱۰ خواهد بود و یک نمایشگر ۴.۷ اینچی از نوع پنل‌های ال سی دی و با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسلی در آن تعبیه شده است. پردازنده‌ی دو هسته‌ای اختصاصی اپل از سری A8 نقش مغز متفکر این محصول را ایفا خواهد کرد و پردازنده‌ی کمکی M8 نیز قابلیت‌های پردازشی آن را تکمیل خواهد کرد.

یک گیگابایت حافظه‌ی رم نیز دیگر مشخصه‌ی اصلی قطعات اصلی آیفون 6 را تشکیل خواهد داد و البته به لطف هماهنگی کامل پلتفرم نرم افزاری و بهینه‌سازی‌های اختصاصی اپل، این دیوایس با همین میزان حافظه‌ی رم و پردازنده‌ی دو هسته‌ای نیز عملکردی بسیار قابل قبول خواهد داشت و اکثر نیازهای کاربران در آن پاسخ داده می‌شود.

آیفون 6 با ظرفیت ۳۲ گیگابایت تنها در رنگ طلایی تولید شده است

سنسور تشخیص اثر انگشت، برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، سنسور تشخیص اثر انگشت تاچ آیدی، یک باتری با ظرفیت ۱۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی با سنسور ۸ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم به میزان f/2.2 با قابلیت فیلمبرداری صحنه آهسته تا نرخ ۲۴۰ فریم بر هر ثانیه، دوربین فیس تایم ۱.۲ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی با همان میزان گشودگی دریچه‌ی دیافراگم و در نهایت، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، از مشخصاتی هستند که خریداران این آیفون 6 دریافت خواهند کرد و البته نکته‌ی عجیب اینجاست که این مدل تنها در رنگ طلایی به فروش خواهد رسید.

گفتنی است که هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر عرضه‌ی این محصول در بازار سایر نقاط جهان از سوی اپل وجود ندارد و گفته می‌شود که این کمپانی آمریکایی قصد دارد از یک مدل جدید از آیفون‌های سری اس ای خود با ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت رونمایی به عمل بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*