ویکی گجت: آموزش فعال کردن صفحه نمایش همیشه روشن در ال جی جی 6

یکی از مهمترین قابلیت‌های اسمارت فون های جدید، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن یا Always on display است. در مطلب امروز شما را با نحوه فعال کردن ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن در ال جی جی 6 (LG G6) آشنا می‌کنیم.

کاربر با استفاده از این ویژگی قادر خواهد بود تا به راحتی و بدون روشن کردن نمایشگر گوشی خود از موارد مهمی همچون ساعت و تاریخ، نوتیفیکیشن‌ها و درصد باقی‌مانده از شارژ دستگاه باخبر شود. این قابلیت علاوه بر افزایش سرعت عمل، می‌تواند از روشن کردن بی‌دلیل نمایشگر جلوگیری کرده و بدین ترتیب، مصرف باتری را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

فعال کردن صفحه نمایش همیشه روشن در ال جی جی 6

  • انگشت خود را از بالای نمایشگر به سمت پایین کشیده تا محیط نوتیفیکیشن‌ها ظاهر شود.
  • در قسمت بالا سمت راست، روی آیکون Settings ضربه بزنید.
  • گزینه Display را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت Always-on Display شوید.

آموزش فعال کردن صفحه نمایش همیشه روشن در ال جی جی 6

  • در گوشه بالا سمت راست، گزینه صفحه نمایش همیشه روشن در ال جی جی 6 را فعال کنید.
  • گزینه Content را لمس کرده و به دلخواه یکی از گزینه‌های Digital Clock، Analog Clock و یا Signature را برای نوع محتوای قابل نمایش انتخاب کنید.

آموزش فعال کردن صفحه نمایش همیشه روشن در ال جی جی 6

در این قسمت گزینه‌هایی نظیر زمان‌بندی روزانه برای نمایشگر همیشه روشن را خواهید داشت. همچنین می‌توان میزان نور را کم و زیاد کرد که البته این کار تاثیر مستقیمی بر میزان مصرف باتری گوشی نیز خواهد داشت. تنظیماتی برای غیر فعال کردن این قابلیت در هنگام استفاده از گزینه Battery Saver در ال جی G6 وجود دارد که می‌توانید آن را در منوی اصلی تنظیمات بیابید.

در هر صورت، پیشنهاد ما به شما استفاده از این ویژگی بسیار مفید و کاربردی‌ است. اگر در خصوص این قابلیت و نحوه فعال یا غیر فعال کردن آن با مشکل مواجه شدید، می‌توانید در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میخوام ساعت صفحه گوشیم در موقعه قفل فعال باشه