تبلیغ زودهنگام گلکسی S8 سامسونگ در تلویزیون کره جنوبی

تماشا کنید: تبلیغ زودهنگام گلکسی S8 سامسونگ در تلویزیون کره جنوبی

ال جی طی یک اقدام جسورانه تصمیم گرفت که قید استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کمپانی کوالکام در پرچمدار جدید خود را بزند و ال جی جی ۶ را چند ماه زودتر روانه‌ی بازار نماید. گویا همین تصمیم باعث افزایش سطح موفقیت این اسمارت فون در بازار شده است و جی ۶ از محصولاتی نظیر گلکسی اس ۷ اج و سری جدید گوشی گلکسی A5 سامسونگ فروش بهتری را در کره‌ی جنوبی تجربه میکند.

حالا سامسونگ برای این که از قافله بیش از این عقب نماند و کمی جو بازار را به نفع خود برگرداند، ناچار شده است که تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از گلکسی S8 پخش کند، آن هم در شرایطی که هنوز دو هفته به زمان رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند باقی مانده است! ال جی جی ۶ بعد از عرضه در کره‌ی جنوبی که در روز جمعه اتفاق افتاده بود، فروشی معادل ۳۰ هزار واحد را در تعطیلات آخر هفته به خود اختصاص داد و تعداد پیش‌خریدهای کاربران کره‌ای از تاریخ دوم مارس تا به امروز نیز بیش از ۸۲ هزار واحد بوده است.

بر طبق گزارش کیم دونگ ون (Kim Dong-won)، یکی از تحلیل‌گران KB Securities، ال جی جی ۶ در اولین روز آغاز فروش موفق شده است که ۲۰ هزار سفارش را ثبت کند که این میزان، یک رکورد در تمام نسل‌های پیشین پرچمداران این کمپانی محسوب می‌شود. این میزان فروش بیش از دو و چهار برابر فروش گلکسی اس ۷ اج و گلکسی A5 بوده است و اگر همین روند موفق دنبال شود، بخش موبایل کمپانی ال جی که سال گذشته هزار میلیارد ون (واحد پول کره‌ی جنوبی) را در بحث سود عملیاتی از دست داده بود، موفق خواهد شد بخشی از آن ضرر را کاهش داده و جبران کند.

حالا سامسونگ نیز برای این که بتواند جلوی موفقیت رقیب خود در بازار اسمارت فون های سطح بالای کره‌ی جنوبی را بگیرد و یا حداقل روند آن را کندتر کند، تبلیغ تلوزیونی جدیدی را از گلکسی S8 در شبکه‌های کره‌ی جنوبی منتشر کرده است که با توجه به مدت زمان باقی مانده به رونمایی رسمی از این محصول، این اقدام کمپانی کره‌ای کمی عجیب به نظر می‌رسد. شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید این تبلیغ که به زبان کره‌ای هم تهیه شده را در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ تلویزیونی گلکسی S8 سامسونگ در فاصله‌ی دو هفته مانده به رونمایی رسمی!

 

اقدام تعجب‌برانگیز سامسونگ در انتشار یک تبلیغ تلوزیونی برای گلکسی اس 8 در این بازه‌ی زمانی زودهنگام، به نظر می‌رسد که تلاشی باشد برای جلوگیری از این که ال جی قبل از عرضه‌ی گلکسی اس 8 به بازار، تمام بازار اسمارت فون های برتر در سراسر کره‌ی جنوبی را به تسخیر خود دربیاورد.

این نیز یکی دیگر از تحلیل‌هایی است که از سوی یکی از کارشناسان مطلع از صنعت موبایل در این کشور منتشر شده است. حالا باید دید که آیا این تبلیغ و اقدامات گسترده‌ی تبلیغاتی سامسونگ در هفته‌های آینده و همزمان با رونمایی از پرچمدار سال ۲۰۱۷ این کمپانی می‌تواند ورق را در بازار کره‌ی جنوبی به نفع سامسونگ برگرداند و یا فروش خیره‌کننده‌ی جی ۶ ادامه خواهد یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*