رابط کاربری گلکسی اس 8

تصاویری از رابط کاربری گلکسی اس 8 همراه آیکون‌های آن به بیرون درز کرد

طی ماه‌ها، هفته‌ها و به خصوص روزهای اخیر اخبار زیادی مرتبط با پرچمدار جدید گوشی های شرکت سامسونگ، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) به بیرون درز پیدا کرده است. ما به لطف تصاویر انتشار یافته واقعی و رندرهای سه بعدی اینک می‌دانیم که شکل ظاهری و طراحی این تلفن اندرویدی چگونه است، اما تا به امروز هیچ صحبتی در خصوص رابط کاربری گلکسی اس 8 نشده بود. یکی از کاربران تصاویری را برای ما فرستاده و ادعا می‌کند مربوط به رابط کاربری و آیکون‌های درون نرم افزار این گوشی است.

وی ادعا می‌کند رابط کاربری گلکسی اس 8 و آیکون‌های اپلیکیشن های آن را داخل فایل APK تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن Smart Switch شرکت سامسونگ پیدا کرده است. هرچند این تصاویر کاملا واضح و شفاف نیستند، اما می‌توانند به ما نشان دهند که کاربران باید چه انتظاراتی از نسخه جدید این نرم افزار داشته باشند. گلکسی S8 سامسونگ قطعا از سیستم عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند خواهد بود که رابط کاربری شرکت سامسونگ نیز همراه آن در اختیار کاربرانش قرار می‌گیرد.

رابط کاربری گلکسی اس 8 کاربردی‌تر از رابط کاربری نسل پیشین این گوشی است

این رابط کاربری که با نام تاچ ویز (TouchWiz) شناخته می‌شود، به لطف مشاهدات صورت گرفته دیگر در گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ جایی نخواهد داشت و این غول کره‌ای از یک رابط کاربری جدید با نام “Samsung Experience” در راس بخش نرم افزار گوشی های تازه تولیدی سال جاری خود استفاده خواهد کرد. با توجه به تصاویری که از رابط کاربری گلکسی اس 8 به بیرون درز پیدا کرده، باید گفت که این تغییر با هدف کاربردی‌تر کردن، ساده سازی و همچنین ارائه تجربه بهتر کار با گوشی به مشتریان این شرکت انجام گرفته است. در هر صورت، هنوز برای قضاوت زود است و پس از رونمایی رسمی از این گوشی می‌توانیم بیشتر با آن آشنا شویم.

رابط کاربری گلکسی اس 8

دو گوشی گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس طی یک رویداد خبری در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 96) رسما معرفی خواهند شد و آغاز فروش آن‌ها نیز از تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این که طرفدار سامسونگ نیستم ولی زیبا بود