شرکت BMW خودرو مفهومی i3 خود را در پاریس به نمایش گذاشت

شرکت BMW خودرو مفهومی الکتریکی i3 BMW خود را در پاریس به نمایش گذاشت این شرکت با تاکید بر تمرکز روی خودروهای الکتریکی و استفاده از فیبر کربن تقویت شده با پلاستیک (CFRP) به منظور کاهش وزن ، خودرو جدید خود را معرفی کرد . در ادامه خبر با گجت نیوز همراه باشید .

به عنوان نمونه ای از این طراحی داخلی BMW می توان به  داشبورد اوکالیپتوس که یک منبع ماده اولیه موجود و  دائمی در  اروپا است و نیز استفاده از الیاف طبیعی مانند پشم و چرم دباغی شده و عوامل استخراجی از برگ زیتون می توان اشاره کرد . البته مطمئن نیستم که این خودرو در پاریس مورد توجه قرار گیرد . تنها چیزی که توجه همگان را در این خودرو به خود معطوف خواهد کرد استفاده قابل توجه به شیشه در ساخت خودرو ، باز شدن  درب های خودرو در جهت های مخالف یکدیگر ، وسایل کوچک مکانیکی با تکنولوژی بالا ، صفحه 8.8 اینچ اطلاعات مرکزی سیستم ، صفحه نمایش 6.5 اینچی اصلی ، سیستم مراقبت از توابع صوتی در پخش موسیقی و سیستم تهویه هوا خواهد بود

{photo}91/06/27/bmw-i3-concept-1{/photo}

BMW با استقبال از مفاهیم جدید حمل و نقل در حالت دوگانه یک فضای خالی را در عقب خودرو تعبیه کرده و درون این فضا از قبل یک نمونه از دوچرخه الکتریکی مفهومی خود با نام Pedelec را قرار داده است لازم به ذکر است این دو چرخه تاشو بوده و به راحتی نیز قابل حمل است و برای مواقعی طراحی  شده که مثلا شما در ترافیک گیر افتاده اید و نمی توانید منتظر بمانید و باید به قرار مهم خود برسید . سخنگوی BMW می گوید :

رسیدن به ابعاد کاملا جدید از لحاظ وزن ، استحکام ساختاری و ایمنی در تصادف در نوع خود بهبود پیدا کرده است . تمام مدل های i3 دارای 125 کیلووات اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور هستند ، سخنگوی BMW همچنین اعلام کرده :
زمان مورد نیاز این وسیله نقلیه برای رسیدن از صفر به 100 چیزی در حدود 8 ثانیه  و با سرعت بالا در حدود 150 کیلومتر در ساعت است . باتری این دستگاه با اتصال به سوکت مخصوص شارژ اختصاصی دیواری i Wallbox بنا به ادعای شرکت سازنده با یک ساعت اتصال تا 80 درصد شارژ می شود .این باطری در صورت شارژ کامل شش ساعت برای شما کار می کند .

شرکت سازنده وعده داده که در سال 2013 تولید این محصول را آغاز خواهند کرد .

{photo}91/06/27/bmw-i3-concept-2{/photo}


منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*