سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی

کشف سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی !!

سکه‌های باستانی کشف شده در مصر، منقش به تصویر یک موجود بیگانه هستند! در گذشته نیز چندین مورد از سکه‌های باستانی در گوشه و کنار جهان با تصویری از موجودات فضایی یا اشیای پرنده کشف شده‌اند، اما این سکه‌ها نشان‌دهنده‌ی چه واقعیتی هستند؟ آیا در گذشته، حیات فرازمینی و یا حتی تمدن‌های آنان هم بر روی زمین حضور داشته‌اند؟ این‌ها از دسته سوالاتی هستند که همزمان با کشف این سکه‌ها و تصاویر منقش بر آنان، ذهن بسیاری را مشغول کرده است. سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی یکی از عجیب‌ترین‌ کشفیاتی هستند که تاکنون چند نمونه از آنان در نقاط مختلف دنیا دیده شده‌ و هیچ پاسخ درستی برای این کشفیات وجود ندارد. در ادامه تصویر مربوط به چند نمونه از این سکه‌ها را برایتان آورده‌ایم.

اصالت تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، هنوز مورد تایید قرار نگرفته است. این سکه که تصویر یک موجود فضایی بر روی آن نقش بسته، عبارت OPPORTUNUS Adest را در قسمت پشتی خود دارد. این عبارت در واقع یک ترجمه‌ی لاتین برای پیامی مرموز است! پیامی حاوی این عبارات: “او به علت زمان اینجاست!”

هر چند وقت یک بار، چنین اکتشافات تعجب‌‌آوری ممکن است به ما یادآور شوند که شاید در حقیقت ما در این دنیا تنها نیستیم!

در میان بسیاری از اینگونه تصاویر که ممکن است جعلی و ساختگی باشند، تعداد انگشت‌شماری از آنان سوال‌های بسیاری را مطرح می‌کنند.

در گذشته، مردمان گوشه و کنار جهان، سکه‌هایی را پیدا کرده آند که هیچ چیز در مورد آنان “عادی” نیست! برخی از آنان منقش به تصویری از اشیای پرنده بوده و برخی دیگر خبر از ملاقات فرازمینی‌ها در گذشته می‌دهند! به عقیده‌ی فضانوردان باستانی، گفته می‌شود در طول تاریخ ده‌ها هزار نوع مختلف از بیگانگان فضایی به زمین آمده‌اند!

سکه های باستانی با تصویر موجودات فضاییبه این تصویر دقت کنید! به عقیده‌ی بسیاری از یوفولوژیست‌ها، تصویر حک شده بر روی این سکه بیانگر بازدید بشقاب پرنده‌ها، در گذشته‌ای دور از زمین است. کشف سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی ، به عقیده‌ی بسیاری نشان‌دهنده‌ی ملاقات انسان با موجودات فضایی در گذشته‌ای دور است؛ در حالی که برخی دیگر این ادعا را به کلی رد می‌کنند.

در طول چند سال گذشته، منتقدان با تئوری‌های خود این ادعا را رد کرده‌اند. آنان در توضیح تصاویر حک شده بر روی این سکه‌‌‌ی باستانی، اظهار داشته‌اند که این شی ممکن است قارچ، گل و یا حتی یک سپر جنگی باشد!

به تازگی در کشور مصر، یک سکه‌ی باستانی و قدیمی کشف شده که به سوژه‌ای داغ برای یوفولوژیست‌ها و علاقمندان به اینگونه موضوعات پرهیجان تبدیل گردیده است!

گروهی از کارگران که در حال نوسازی یک خانه‌ای در کشور مصر بودند، سکه‌های مرموز و عجیب و غریبی را پیدا می‌کنند! برای مثال روی یکی از این سکه‌ها، تصویری کاملا واضح از یک موجود فضایی دیده می‌شود! موجودی فرازمینی با چشمانی درشت و توخالی، سری کچل و دهانی کوچک بر روی این سکه نقش بسته است.

البته هنوز در اصل یا جعلی بودن این سکه‌ها، اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما با این حال بد نیست نگاهی به سایر سکه‌های کشف شده بیندازیم.

سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی

(وجود یک شی پرنده در مرکز تصویر این سکه‌ی قدیمی)

سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی متعلق به مصر نیستند!

متاسفانه اطلاعات در دسترس برای این سکه‌ها، بسیار محدود هستند. تنها اطلاعات موجود در مورد این سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی ، این است که گروهی از کارگرها آنان را از یک خانه در کشور مصر کشف کرده‌اند. تقریبا تمامی این سکه‌ها دارای نوشته‌هایی به زبان لاتین هستند؛ این بدان معناست که سکه‌های مذکور در تاریخ کشور مصر ریشه نداشته و متعلق به کشوری دیگر هستند.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از اصالت یا جعلی بودن این سکه در دسترس نیست، شباهت دادن اشیای حک شده بر روی این سکه‌ها به گل، سپر یا قارچ نیز در نوع خود جالب توجه است!

سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی

بر خلاف کشف سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی ، اصالت بسیاری دیگر از سکه‌های قدیمی با آثاری از اشیای پرنده از سوی کارشناسان مورد تایید قرار گرفته‌اند. اما اینکه در مرکز این تصاویر، شاهد تصویری از یک بشقاب پرنده هستیم یا سایر اشیا، به تفسیر هر فرد بستگی دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا کشف سکه های باستانی با تصویر موجودات فضایی می‌توانند گواهی برای ملاقات فرازمینی‌ها با زمینیان باشند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. اتفاقن بنظر من اگر 4 تا موجود از یه تمدن دیگه ای از اونطرف ماه و خورشید بیان زمین و با ما رابطه برقرار کنند اونوقت که عظمت خدا برامون نمایان میشه و به درست بودن کتبی مثل قران پی میبریم و البته افتخار میکنیم و امریکا اینو نمیخواد پس میشه گفت امریکا اگر وجود اونها را مخفی میکنه چون وجودشون به ضررشه

  2. روی سکه های باستانی که باید با خطوت ان زمان نوشته شده باشه چرا باید از حروف انگلیسی استفاده شده باشه؟؟
    ایا در مصر باستان به جای خط میخی از خط انگلیسی استفاده میکردن؟؟

  3. من باور دارم که امریکا 100 در 100 با بیگانه ها در ارتباط هستش ببخشید ممکنه غلط املایی داشته باشم

  4. اگه هم وجود داشته باشه ما اشرف مخلوقات هستیم

  5. همه اینا زیر سر مصره

  6. سلام،من نمیخام بابت وجود داشتن یا نداشتن فرازمینی ها نظر بدم،اون آخرین عکسی که گفتن شکل یه بشقاب پرنده هستش که به دیدن زمینی ها اومده،اگ اون عکسو یه طرف بچرخونیم شبیه دست یه سربازه که سپر دستشه و از اون ور دارن تیر پرتاپ میکنن به سمتش…نظر شماها چیه دوستان؟!؟اشتباه میکنم ؟!؟

  7. سلام به همگی.
    این بحث نه ربطی به آمریکا داره، نه نظم جهانی و از این حور حرفا. وجود موجودات فضایی در هر شکل هیچ مغایرتی با خدا نداره. حالا آمریکا از این اخبارها استفاده یا سو استفاده کنه بحث دیگست.
    چه با احتمال وجود حیات در کل کائنات و چه با قدرت خداوند حساب کنیم احتمال اینکه میلیارد ها میلیارد ها موجودات متنوع دیگه موجود باشه هست.
    میلیارد ها میلیارد کهکشان هست که توی هر کدوم کلی ستاره و منظونه هست. 0001/ % احتما حیات تو هر کهکشان باشه نتیجه قابل حدسه. بعدشم فکر نمیکنم کسی باشه که فکر کنه قدرت، خلاقیت، حیات بخشی و رحمت خداوند تبارک و تعالی فقط در حد همین زمین فزرتی باشه.

    • سلام. خدا در قران میگه هرانچه در زمین و اسمان است به ذکر خداوند یگانه مشغولند … این ینی اینکه بدون شک ما در این دنیا تنها نیستیم و هرچی در زمین و اسمان باشه خلقت خدای یگانه اس شک نکنین ….مرسی

  8. شاید یکم به دور از ذهن باشه ولی مطمعن هستم ما در این هستی تنها نیستیم و دلیلش هم نام بردن از اجنه در قران کریم .
    شاید تمام مشاهدات ما از فضایی ها همان اجنه (یا هرچه دلتان میخواهد بنامید)باشند که در کرات دیگر به هر نحوی زندگی میکنند .
    حتی اگر به داستان های مذهبی تقریبا منطبق با واقعیت هم علاقه نداشته باشید میتوانید وجود موجودات فرازمینی را در آیین کابالا یا همان سحر و جادو دنبال کنید . البته زیاد هم دور از واقعیت نیست که این آثار در مصر پیدا شوند چون طبق داستانی آیین کابالا از مصر عصر فراعنه و شاید هم خیلی ققبلتر توسط موجودات فرا زمینی (شاید همان اجنه) به کسانی آموخته شده و حتی در قران هم اشاراتی به وجود سحر و آموزش ان توسط شیاطین شده.
    پس نتیجه میگرم که ما در هستی تنها نیستیم و موجوداتی با هوش و ذکاوت با اختیار کامل وجود دارند حالا هرچه میخواهید اسمش را بگذارید شیطان جن موجودات فرازمینی و …

  9. دوستان شک نکنید که حقیقت محضه میدونید چرا؟چون خودم باچشمام سالها پیش دیدم یک سفینه دایره ای که عمود بیصدا توی آسمان ایستاده بود واز مرکز به محیطش نورهای خمیده ای کشیده شده بود شاید یک ثانیه قبل از حرکت ناگهان به دور خودش چرخید ومحوشد وجالب اینکه ابری عظیم و مخروطی شکل از خودش به جا گذاشت جالب بود چون من هیجوقت نشنیدم کسی بگه در لحظه حرکت ابر یا بخاری مشاهده شده .باتمام وجود میدونم که هستند خیلی ساده لوحانست اگه فکر کنیم تنهاییم من که به وجودشون ایمان کامل دارم

  10. تئوورسین مهندسی افکار عمومی در غرب
    هراز گاهی با یوفو موجودات فضایی و….مردم را از مسایل اصلی ددور وسرگرم کنید
    هموطن دروغ ودروغ حاکم بلا منازع خداست فیلمتان نکنند

  11. با سلام اینا همه الکیه همش کار امریکا باید عرض کنم که امریکا به کشورای افریقایی میلیاردی کمک میکنه اینم از کلک جدیدشون با همکاری مصر موافقید لایک کنید

    • خدایی هرچی فکر کردم نفهمیدم چی گفتی.

    • سلام اینکه آمریکا و انگلستان از ساخت داستانهای موجودات فضایی نفع میبرن و ایدئولوژی پنهان خودشون رو گسترش میدن برای نظم جهانی که در نظر دارن , آره درست میگین به احتمال زیاد الکی هست چون ولی واقعیت اینه که نمیشه به طور کلی هم رد کرد چون علم و روش مردم زمین هر چند هزار سال تغییرات بسیار کلی داشته و عجیب نیست که باور کنیم زمانی فرازمینیان میآمدند و میرفتند , در کل زمان و وقت گذاشتن رو این موارد اتلاف انرژی هست و هبچ فایده ای نداره , از اشاره کردنتون به آمریکا خوشم اومد , موفق باشین