گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گران‌قیمت و فوق‌العاده لوکس خواهد بود

کمپانی سامسونگ طی سال‌های گذشته آمار خوبی در زمینه جذب مشتریان و فروش محصولاتش داشته است؛ حتی با اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) رخ داد، باز هم آمار فروش کره‌ای‌ها آنچنان دستخوش تغییرات بزرگی نشد. دلیل این موضوع را می‌توان با تلاش‌های همیشگی مسئولان این شرکت در تولید محصولات متفاوت توجیه کرد. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ جنبه‌ای دیگر از غافلگیری‌های این شرکت برای مشتریان خود به شمار می‌رود.

جدیدترین تصاویر منتشر شده از گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung galaxy S8) خبر از بهتر شدن ضریب صفحه به بدنه این محصولات می‌دهد؛ جایی که سامسونگ با بهره‌گیری از صفحاتی با نسبت ابعاد 9:18.8 استفاده بهینه‌ای از پنل جلویی دستگاه می‌برد و بدین ترتیب حاشیه‌های کناری دستگاه به حداقل خواهد رسید. اما علی رغم این تلاش‌ها، هنوز هم گزارشاتی از مشخصات گوشی انعطاف پذیر سامسونگ (Samsung Foldable Phone) در فضای اینترنت منتشر می‌شوند.

ایده اصلی این محصولات انعطاف‌پذیر چیست؟ این گوشی‌ها را می‌توان در مواقعی که به آنها نیاز ندارید به راحتی تا کرده و در جیب خود قرار دهید. همچنین در مواقع نیاز، پس از باز کردن محصول، صفحه نمایشی بزرگتر را در اختیار خواهید داشت که به لطف آن وب‌گردی، تماشای ویدیو و بازی کردن لذت‌بخش‌تر از قبل خواهد بود.

با توجه به اینکه صفحه نمایش گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن به ترتیب به 5.8 و 6.2 اینچ افزایش می‌یابد، بدون اینکه تغییری در اندازه بدنه دستگاه مشاهده شود، حالا به نظر می‌رسد بازار فروش گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در خطر باشد. اما با این حال کره‌ای‌ها احتمالا برنامه‌ ویژه‌ای برای اولین محصول انعطاف‌پذیر خود تدارک دیده‌اند، چرا که سال‌هاست در حال آزمایش صفحات OLED انعطاف‌پذیر هستند.

به نظر می‌رسد جهت رسیدن به پاسخ سوالات خود در مورد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باید تا پاییز امسال صبر کنیم؛ چرا که گزارشاتی مبنی بر آمادگی سامسونگ جهت رونمایی از محصول انعطاف خود در سه ماهه سوم سال 2017 منتشر شده‌اند؛ دقیقا زمانی که آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) با صفحه نمایش OLED رونمایی می‌شود.

گفته می‌شود این گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ، محصول گران‌قیمت و فوق‌العاده لوکسی باشد که در طراحی آن از بهترین مواد بهره گرفته خواهد شد. همچنین کره‌ای‌ها حساب ویژه‌ای بر روی این تکنولوژی جدید باز کرده‌اند تا برتری بزرگی در برابر رقیبان خود بدست آورند. گفته می‌شود سامسونگ آماده تولید هزاران مدل اولیه از این محصول است تا آنها را در اختیار شریکان اپراتوری خود جهت تست و ارزیابی قرار دهد. پس از طی شدن این مرحله دیگر کم کم باید آماده از راه رسیدن اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باشیم.

اما در این میان چینی‌ها نیز آنچنان بیکار نیستند؛ گفته می‌شود تولیدکنندگان چینی برنامه‌هایی جهت طراحی و عرضه اولین محصول انعطاف‌پذیر خود (احتمالا در بازه زمانی مشابه با سامسونگ) در سر دارند. با این که قدرت این شرکت‌ها در مقایسه با سامسونگ بسیار کمتر است، اما آنها همیشه نشان داده‌اند که سرعت عمل بالایی دارند؛‌ بنابراین شاید شرکت‌های چینی بخواهند افتخار عرضه اولین محصول انعطاف‌پذیر را از کره‌ای‌ها بگیرند. بنابراین سامسونگ قصد دارد هرچه زودتر مراسم رونمایی از محصول لوکس خود را برگزار کند.

اما در مورد مشخصات این محصول اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. اخیرا شایعه جدیدی در مورد ابعاد صفحه نمایش این محصول منتشر شده است که به استناد از آن، صفحه نمایش گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در حالت تا شده 5 اینچ و در حالت باز 8 اینچ خواهد بود. با این حال در این زمینه هنوز نمی‌توان اظهار نظر قطعی داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فقط سامسونگ و دیگر هیچ….