اسم رمز گوگل پیکسل 2

استفاده از نام موجودات آبزی به عنوان اسم رمز گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2

به دنبال مصاحبه هفته گذشته مدیر جدید تیم سخت افزاری شرکت گوگل یعنی ریک اوسترلوه، حالا مطمئن هستیم که نسل جدید گوشی های گوگل یعنی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل ایکس ال 2 (Google Pixel XL 2) امسال وارد بازار تلفن های همراه می‌شود. بازخورد کاربران از نسل اول این گوشی ها بسیار خوب بود و انتظار می‌رود با عرضه نسخه جدید آنها، باز هم موفقیت‌های گذشته تکرار شود. حالا نیز اسم رمز گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 لو رفته که مثل همیشه، از نام موجودات آبزی برای آنها استفاده شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، اسم رمز گوگل پیکسل 2 ، “Walleye” (نوعی ماهی در آمریکای شمالی) و اسم رمز پیکسل ایکس ال 2 نیز “Muskie” (نوعی ماهی در کانادا و آمریکای شمالی) خواهد بود.

پیشتر اسم رمز گوگل پیکسل 2 در وب‌سایت AOSP دیده شده بود

انتشار این خبر از آن جهت اهمیت دارد که پیشتر اسم رمز Walleye در وب‌سایت AOSP (پروژه متن باز اندروید) دیده شده بود و این یعنی هم‌اکنون گوگل در حال آزمایش گوشی های جدید پیکسل است.

متاسفانه همراه با این خبر، اطلاعات جدیدی از گوشی های سری پیکسل منتشر نشده و ما تنها می‌دانیم که پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 مثل قبل از محصولات رده بالای بازار تلفن های همراه خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی های جدید با چیپستی قوی‌تر (احتمالا اسنپدراگون 835)، دوربین تقویت‌شده و داشتن استانداردهای لازم برای مقاوم بودن در برابر آب و گرد و غبار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*