گوشی شیائومی ردمی 4a

نسل جدید گوشی شیائومی ردمی 4a با رنگ خاکستری تیره در راه است

شیائومی چند وقت اخیر را خیلی سرسختانه مشغول کار بر روی گوشی های هوشمند بالارده و پرچمدار خود بوده است و حالا آن‌ها به دنبال عرضه یک گوشی ارزان قیمت و مقرون به صرفه برای مشتریان خود هستند. نام این گوشی، شیائومی ردمی 4a است که همراه با سخت افزاری توانا و به لطف فرمول موفقیت آمیز این شرکت گوشی ساز چینی، تنها با قیمتی حوالی 110 پوند روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

هرچند در حال حاضر هیچ تاییدیه رسمی وجود ندارد، اما گوشی شیائومی ردمی 4a اخیرا با رنگ جدید خاکستری تیره در یک فروشگاه اینترنتی دیده شده است. نوامبر سال گذشته میلادی، مدل اصلی این گوشی در رنگ‌های طلایی و رزگلد روانه بازار شد، بنابراین مدل خاکستری تیره آن نونوار شده و نسل جدیدی از Xiaomi Redmi 4a خواهد بود. علاوه بر این، گوشی مذکور همراه با یک مدل جدیدتر مشکی رنگ نیز عرضه خواهد شد.

گوشی شیائومی ردمی 4a

حافظه داخلی نسل جدید گوشی شیائومی ردمی 4a افزایش پیدا کرده است

همراه این تصاویر جدید، منبع ادعا کرده نسخه‌های گلد و رزگلد این گوشی نیز این بار با حافظه‌های داخلی به مراتب بیشتر از گذشته به فروش می‌رسند. این اطلاعات در فروشگاه اینترنتی Aliexpress لیست شده‌اند که می‌توانید تصاویری از آن‌ها را در بالا مشاهده کنید. گفته می‌شود نسل جدید این گوشی تنها در نسخه 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. هرچند مشخص نیست که آیا مدل خاکستری تیره شیائومی ردمی 4a نیز با این حافظه داخلی به فروش خواهد رسید، یا وضعیت برای این نسخه متفاوت از رنگ‌های دیگر آن است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده اینها تنها مواردی هستند که می‌توانیم در موردشان با اطمینان صحبت کنیم و به نظر می‌رسد دو نسل گوشی Xiaomi Redmi 4a در سایر مشخصات یکسان خواهند بود. اگر اینگونه باشد، نسل جدید گوشی ارزان قیمت شیائومی نیز از یک نمایشگر 5 اینچی IPS با وضوح HD ، چیپست اسنپدراگون 425، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و همچنین یک باتری با ظرفیت 3120 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*