کمپین روزهای آبی سامسونگ

کمپین روزهای آبی سامسونگ ؛ با خرید آنلاین به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک کنید

همواره در آستانه ایام نوروز، مردم برای انجام خریدهای نوروزی به گشت و گذارهای طولانی و خسته‌کننده در خیابان‌ها می‌پردازند که این اتفاق موجب شلوغی خیابان‌ها و ایجاد ترافیک و افزایش آلودگی هوا می‌شود. در همین حال، کمپین روزهای آبی سامسونگ ایجاد شده تا خریدهای نوروزی را به کاری لذت‌بخش، آسان و کم‌هزینه تبدیل کند. انجام خرید‌ آنلاین علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جایزه‌های میلیونی را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

خرید از فروشگاه‌های آنلاین به دلیل مزایای غیرقابل انکاری که نسبت به روش سنتی دارد در چند سال اخیر مورد توجه همگان قرار گرفته است. این شیوه جدید خرید کالا به دلیل دسترسی 24 ساعته فروشگاه‌ها، عدم مراجعه حضوری، کاهش رفت ‌و آمد خریداران و عوامل متعدد دیگر، فرایند خرید و فروش کالا را دگرگون کرده است. یکی از تاثیرات مهم خریدهای آنلاین روی محیط زیست، کاهش رفت ‌و آمد مردم و در نتیجه کاهش آلودگی هوای شهرهای ماست. این موضوع که یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی کمپین روزهای آبی سامسونگ است و در نام‌گذاری کمپین هم نمود یافته، در روزهای پایانی سال و همزمان با افزایش عبور و مرور در شهرها اهمیت پیدا می‌کند.

کمپین روزهای آبی سامسونگ

بر این اساس، علاقه‌مندان به شرکت در کمپین روزهای آبی سامسونگ می‌توانند به صفحه اینترنتی کمپین در وب‌سایت سامسونگ مراجعه و ثبت‌نام کنند. کاربران پس از ثبت نام می توانند به صفحه ویژه سامسونگ در دیجی‌کالا مراجعه و با تخفیف ویژه محصولات این برند کره‌ای را خرید کنند. در وبسایت دیجی‌ کالا تمامی محصولات سامسونگ شامل لوازم خانگی، تلویزیون و نمایشگرها، موبایل و گجت‌های پوشیدنی برای خریدی راحت و کم ‌دردسر در دسترس خریداران قرار گرفته است.

کمپین روزهای آبی سامسونگ

علاوه بر این، خرید آنلاین و مستقیم سامسونگ از دیجی‌ کالا با اطمینان و اعتماد بیشتری نسبت به سلامت و کیفیت کالا همراه است و کاربران با خیالی راحت‌ محصول مورد نظرشان را خرید می‌کنند.

کمپین روزهای آبی سامسونگ

همچنین معمولا انتخاب یک کالا از میان مدل‌های متنوع و متعدد محصولات سامسونگ کار دشواری برای کاربران است. در واقع چالش اصلی در جایی به وجود می‌آید که کاربران در انتخاب محصولی که از یک سو نیازهای آن‌ها را به طور کامل برطرف کند و از سوی دیگر با شرایط مالی آن‌ها مطابقت داشته باشد، به زحمت می‌افتند؛ در حالی که با مراجعه به صفحه ویژه سامسونگ در فروشگاه دیجی ‌کالا می‌توانند علاوه بر مشاهده قابلیت‌ها و ویژگی‌های کامل هر محصول، چند کالای مشابه را مقایسه کنند. از آنجا که دیجی ‌کالا بزرگ‌ترین و پربازدیدترین فروشگاه آنلاین ایران است، کاربران می‌توانند از نظرات و تجربیات خریداران پیشین کالای خود بهره‌مند شوند.

کمپین روزهای آبی سامسونگ

با شرکت در کمپین روزهای آبی سامسونگ همه می‌توانند علاوه بر خرید بی ‌دردسر و ارزان‌تر، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوای شهر خود و ایجاد روزهای آبی در سال جدید داشته باشند.

کمپین روزهای آبی سامسونگ

1+396 جایزه در کمپین روزهای آبی سامسونگ

جوایزی که برای خریداران محصولات سامسونگ در طول دوره کمپین به شکل قرعه کشی در نظر گرفته شده، بدین شرح است:

  • یک جایزه 6 میلیون تومانی برای یک نفر
  • 6 جایزه سه میلیون تومانی برای شش نفر
  • 90 جایزه سیصد هزار تومانی برای نود نفر
  • 300 جایزه صد هزار تومانی برای سیصد نفر

کمپین روزهای آبی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*