قایق لوکس بوگاتی Niniette66

قایق لوکس بوگاتی Niniette66 با الهام گرفتن از خودروی بوگاتی شیرون ساخته می‌شود

ابرخودروی بوگاتی شیرون (Bugatti Chiron) با قیمت نجومی 2.6 میلیون دلار، خودرویی مخصوص افراد بسیار ثروتمند است. حال این دسته افراد می‌توانند سواری بر روی نمونه‌ای از آن را در آب نیز تجربه کنند. البته قرار نیست یک شیرون دوزیست ساخته شود بلکه این برند فرانسوی در حال همکاری با یک شرکت سازنده قایق‌های لوکس به نام پالمر جانسون (Palmer Johnson) است تا قایق لوکس بوگاتی Niniette66 را تولید کند.

شرکت بوگاتی در جدیدترین فعالیت خود دست به همکاری با شرکت پالمر جانسون زده و قصد دارد قایق لوکس بوگاتی Niniette66 را با الهام گرفتن از خودروی بوگاتی شیرون تولید کند. طبق اخبار منتشر شده، این قایق فوق لوکس به صورت محدود و در تعداد 66 دستگاه تولید خواهد شد تا طرفداران ثروتمند خودروی بوگاتی، حال بر روی آب نیز یک سواری شگفت‌انگیز را تجربه کنند.

قایق لوکس بوگاتی Niniette66

قایق لوکس بوگاتی Niniette66 از پیشرانه 8 سیلندر مان با قدرت 1200 اسب بخار بهره می‌برد که آن را به حداکثر سرعت 44 نات می‌رساند. تمامی قدرت تولیدی توسط پیشرانه همانند خودروی شیرون با تجمل و راحتی بی‌نظیر و غیرقابل رقابت تکمیل می‌شود. در قسمت پایینی قایق، یک کابین جادار و بزرگ قرار گرفته که نیمکت مدرن و فوق‌العاده آن حد نهایی تجمل‌گرایی را به نمایش می‌گذارد.

قایق لوکس بوگاتی Niniette66

جکوزی، بار نوشیدنی و مکانی برای لذت بردن از نور خورشید از دیگر امکانات قایق لوکس بوگاتی Niniette66 است. در این قایق خارق‌العاده حتی از خط Cشکل معروف بوگاتی شیرون نیز الهام گرفته شده است. مدیر ارشد طراحی کابین بوگاتی در این خصوص اظهار کرد:

من قلبا باور دارم که فلسفه طراحی بوگاتی به اندازه‌ای منحصربه‌فرد و اصیل است که می‌تواند در بسیاری از محصولات به کار برود؛ هرچند یک قایق، محصول بسیار خاصی محسوب می‌شود.

قایق لوکس بوگاتی Niniette66

تاکنون جزئیات بیشتری در مورد این قایق فوق لوکس اعلام نشده و هنوز قیمت آن نیز مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود اگر قصد خرید یک قایق Niniette66 را دارید باید توان خرید 10 دستگاه خودروی شیرون را نیز داشته باشید!

گالری تصاویر قایق لوکس بوگاتی Niniette66

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*