گوشی هواوی پی 10 لایت

هواوی پی 10 لایت سرانجام معرفی شد؛ سخت افزار و دوربین قوی

بعد از انتشار شایعات بسیار در مورد نسخه کوچکتر از پرچمداران هواوی، سرانجام گوشی هواوی پی 10 لایت (Huawei P10 Lite) به صورت رسمی معرفی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تمرکز اصلی سازندگان روی عملکرد سخت افزاری، دوربین و باتری دستگاه بوده و به‌نظر تا دو هفته دیگر، این اسمارت فون قدرتمند روانه بازار می‌شود.

پیشتر مشخصات فنی گوشی هواوی پی 10 لایت توسط بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی اروپایی لو رفته بود. به همین جهت ما به صورت کامل با محصول جدید چینی‌ها آشنا هستیم. با این‌حال بد نیست باز هم نگاهی به نسخه کوچکتر پرچمدار هواوی داشته باشیم.

گوشی هواوی پی 10 لایت

مشخصات فنی گوشی هواوی پی 10 لایت

هواوی پی 10 لایت به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده که در مقایسه با دیگر محصولات تقریبا رده بالای بازار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به‌علاوه، تراشه کایرین 658 (Kirin 658) با پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T830MP2 مسئول مدیریت اطلاعات در گوشی جدید هواوی خواهد بود. در مورد دوربین، پی 10 لایت به سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در قسمت پشتی مجهز شده و دوربین دوم آن با سنسوری 8 مگاپیکسلی و ویژگی “Portrait Selfie”، توانایی ثبت سلفی‌هایی جذاب با حالت بوکه را خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید نیز می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با سیستم شارژ سریع، اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 همراه با قابلیت “Knuckle gesture”، اپلیکیشن “Quik”، نسخه 5.0 از حالت ذخیره انرژی و عملکرد بهتر اشاره کرد.

گوشی هواوی پی 10 لایت

قیمت و زمان عرضه گوشی هواوی پی 10 لایت

گوشی جدید هواوی قرار است از تاریخ 31 مارس (11 فروردین) در رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و طلایی (Platinum Gold) با بدنه‌ای سرامیکی و اصطلاحا سندبلاست (Sand Blast) روانه بازار شود. به‌علاوه پیش‌فروش این گوشی در کشور انگلستان از امروز توسط “Carphone Warehouse” ،”EE” و “Vodafone” با قیمت 299 یورو آغاز شده است.

درواقع پیش‌فروش پی 10 لایت همراه با گوشی های پی 10 (Huawei P10) و پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) با قیمت‌های 549 و 649 یورو آغاز خواهد شد و پی 10 نیز همراه با نسخه لایت آن در تاریخ 11 فروردین به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود. نسخه پلاس نیز قرار است از تاریخ 7 آوریل (18 فروردین) به فروش رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ار مارک هواوی اصلا خوشم نمیاد.ی اصالت کم داره و اینکه چینیه و تو ایران نمیتونی حرفی برا تعریفش داشته باشی.کلا سراغ هواوی نمیرم.اینم صفحشو تازه فول اچ دی کرده…بقیه تو کار 6کا خخخخ

    • عزیزم صفحه اولترا اچ دی ب کار هیشکی نمیاد فقط باعث مصرف نیروی بیشتر میشه….من خودم شخصا تجربه کردم.بعدم منطقی فک کنی به کارت نمیاد اولترا اچ دی

  2. گوشی آریا جی ال ایکس از P10 خیلی بهتره