آموزش گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6

آموزش گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6

با توجه به این که فروش جهانی گوشی ال جی جی 6 (LG G6) از چند روز دیگر آغاز خواهد شد، در این مقاله قصد داریم به چگونگی گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6 (LG G6)، تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند شرکت ال جی بپردازیم. با ما همراه باشید.

ال جی جی 6 اولین گوشی هوشمند محبوب و معروف در جهان است که با نمایشگری تمام صفحه و حاشیه‌های اضافی بسیار کم، بیشترین فضای قسمت جلویی را به نمایشگر خود اختصاص داده است. این سبک طراحی نیازمند آن است که بسیاری از دکمه‌ها از قسمت جلوی یک گوشی به قسمت پشتی آن منتقل شوند و شاید همین قضیه کاربران را کمی در پیدا کردن شرتکات‌های ساده نظیر اسکرین شات، سردرگم کند. این بهانه خوبیست تا در زیر به آموزش دو روش مختلف گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6 بپردازیم.

چگونگی گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6

روش اول

این راه بسیار ساده است. کافیست کلید پاور یا اسکنر اثر انگشت که در قسمت پشتی گوشی تعبیه شده را فشار داده و سپس دکمه ولوم پایین که در سمت چپ گوشی قرار دارد را به مدت 1 لحظه فشار دهید. پس از انجام این کار، صفحه سفید شده و اقدام به گرفتن اسکرین شات می‌کند که پس از آن در گالری تصاویر گوشیتان ذخیره می‌شود. در گوشی G6، گرفتن اسکرین شات با دو دست آسوده‌تر است؛ این درحالیست که در دیگر گوشی ها شما می‌توانید به آسانی با یک دست نیز اقدام به گرفتن اسکرین شات کنید.

آموزش گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6

روش دوم

در این روش ما از منوی آبشاری نوتیفیکیشن استفاده خواهیم کرد. زمانی که سایه سیاه نوتیفیکیشن را به قسمت پایین کشیده‌اید، به دنبال آیکون +Capture بگردید و سپس بر روی آن ضربه بزنید. این ابزار مستقیما به گرفتن یک اسکرین شات می‌پردازد و پیشنمایشی از آن را ارائه می‌کند که می‌توانید آن را ویرایش کرده و حتی فلش، علامت و سایر نوشته‌ها را نیز به آن اضافه کنید.

اسکرین شات‌ها بسیار جذاب هستند و ساده‌ترین راه برای به اشتراک گذاری آن چیزی که شما در اینترنت و یا هر جای دیگر گوشی خود می‌بینید هستند. امیدواریم از این آموزش استفاده لازم را برده باشید. اگر مشکلی با گرفتن اسکرین شات با ال جی جی 6 داشتین از طریق بخش نظرات همین مطلب آن را با ما درمیان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین روش برا هواوی هست با دو ضربه به صفحه نمایش اسکرین شات میگیره