برند پرفورمنس استون مارتین AMR

برند پرفورمنس استون مارتین AMR رسما معرفی شد

شرکت خودروسازی استون مارتین (Aston Martin) در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 به صورت رسمی زیرشاخه جدید خود را با نام AMR معرفی کرد و دو مدل رپید (Rapide) و ونتیج (Vantage) از همین سری را نیز به نمایش گذاشت. برند پرفورمنس استون مارتین AMR با هدف ارائه تریم‌های خاص‌تر برای محصولات با استفاده از تجربه‌های مسابقات مختلف و فناوری‌های روز دنیا تاسیس شده است؛ یعنی دقیقا همان کاری که سری M برای بی ام و و AMG برای مرسدس بنز انجام می‌دهند.

خودروی رپید (Rapide) نخستین ساخته برند پرفورمنس استون مارتین AMR است. جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب و قطعات مربوط به آیرودینامیک اختصاصی به همراه بدنه سبزرنگ بسیار تیره و رنگ سبز لیمویی در برخی نقاط در کنار رینگ 21 اینچی آلیاژی، ظاهر بسیار زیبایی را برای این خودرو خلق کرده است. پیشرانه 6 لیتری V12 در رپید AMR استفاده شده که قدرت 592 اسب بخار و حداکثر سرعت 338 کیلومتر در ساعت را در اختیار می‌گذارد.

برند پرفورمنس استون مارتین AMR

قسمت‌های مختلف کابین خودرو از جمله کنسول میانی و پنل درب‌ها از فیبر کربن تشکیل شده و جنس صندلی‌ها نیز تماما فیبر کربنی است. همچنین روکش آن نیز از نوعی آلکانترای خاص موسوم به Dark Knight ساخته شده است.

برند پرفورمنس استون مارتین AMR

دیگر محصولی که از برند پرفورمنس استون مارتین AMR در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد، مدل ونتیج (Vantage) است که با الهام گرفتن از مدل مسابقه‌ای WECV8GT3 ساخته شده است. این خودرو علاوه بر ظاهر اغواگر خود، در بخش فنی نیز جزو قوی‌ترین نسخه‌های این مدل به شمار می‌رود. پیشرانه 500 اسب بخاری ونتیج همانند خودروهای GT4 تعبیه شده و در مقایسه با سایر مدل‌های V8 رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهد؛ با این تفاوت که اجازه تردد در خیابان را نخواهد داشت. این غول بریتانیایی به سامانه تعلیق قابل تنظیم مسابقه‌ای، رینگ‌های قفل مرکز 19 اینچی، لاستیک‌های Michelin Pilot Cup 2، پوشش فیبر کربنی داخل کابین به منظور کاهش وزن خودرو و میله‌کشی اختصاصی اتاق ساخت برند Q مجهز شده است.

برند پرفورمنس استون مارتین AMR

اندی پالمر (Andy Palmer)، رئیس شرکت استون مارتین در مورد رونمایی از برند پرفورمنس این شرکت اظهار کرد:

با خوشحالی اعلام می‌کنم که تولید خودروهای رپید AMR و ونتیج AMR به زودی آغاز می‌شود. البته این دو خودرو در تیراژ محدود و در تعداد 210 دستگاه برای مدل رپید و 7 دستگاه برای مدل ونتیج تولید خواهند شد. این شروع یک برنامه است و در آینده، تمامی مدل‌های استون مارتین، یک نسخه AMR نیز خواهند داشت.

گالری تصاویر محصولات برند پرفورمنس استون مارتین AMR

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*