گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی

گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی ؛ قدرتمندتر و گران قیمت‌تر از برادر بزرگتر

اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید با قیمتی حدود 200 دلار یا کمتر هستید، امروز یک انتخاب تازه پیش روی شما قرار خواهد داشت که پیشتر شاهد آن نبودیم. بلو (Blu) نام یک شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند آمریکایی است که ساعاتی پیش با رونمایی از گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی (Blu Life One X2 Mini) بار دیگر قلب بازار گوشی های میان رده‌ای را هدف گرفت.

بلو لایف وان ایکس 2 مینی یک مدل جمع و جور‌تر از گوشی Life One X2 است که سپتامبر گذشته عرضه شد، اما برخلاف تصور شما این نسخه به جز ارائه یک باتری و نمایشگر کوچکتر، از هر جهت بهبودیافته‌تر از برادر بزرگتر خود خواهد بود. گوشی میان رده‌ای جدید شرکت بلو از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح Full HD برخوردار است، در حالی که مدل اصلی این گوشی به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز شده بود. علاوه بر این باتری نیز به تناسب اندازه نمایشگر کوچک‌تر شده و اینک به جای ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپری مدل X2، از 2300 میلی‌آمپر برخوردار است.

گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی

 

بیشتر بخوانید:

گوشی Blu Life Max با عمر شارژ 3 روزه و قیمت 120 دلاری معرفی شد

 

مدل مینی گوشی X2 از رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره می‌برد که شما می‌توانید آن را با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی افزایش دهید. این درحالیست که مدل اصلی این گوشی از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی تنها 16 گیگابایت بهره می‌برد. هرچند چیپست اسنپدراگون 430 در هر دو دستگاه مشترک است، اما باید انتظار سرعت به مراتب بیشتری در عملکرد مالتی‌تسکینگ مدل مینی این گوشی داشته باشیم. گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی علاوه بر ظرفیت رم مناسب و یک حافظه داخلی بسیار عالی، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، دو اسلات سیم کارت و همچنین سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو نیز برخوردار خواهد بود تا این گوشی را یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار بدانیم.

گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی

محتویات جعبه گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی

قیمت گوشی بلو لایف وان ایکس 2 مینی

شرکت Blue در نظر دارد از همین امروز این گوشی 5 اینچی را در رنگ‌های طلایی، خاکستری و رزگلد و با قیمت 180 دلار در وب سایت آمازون به فروش برساند. شاید این گوشی نتواند با پرچمداران بازار مقایسه شود، اما اگر در بازار به دنلال خرید یک گوشی مناسب با قیمتی کمتر از 200 دلار می‌گردید، Blu Life One X2 Mini از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*