اطلاعات جدیدی از گوشی سونی اکسپریا L1 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گوشی سونی اکسپریا L1 منتشر شد

کمپانی ژاپنی سونی در ماه‌های ابتدایی سال 2017 سنگ تمام گذاشته و چهار محصول خود با نام‌های اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Speria XZ Premium)، اکسپریا ایکس زد اس (Xperia XZs)، اکسپریا ایکس ای 1 (Xperia XA1) و اکسپریا ایکس ای 1 اولترا (Xperia XA1 Ultra) را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کرد. حال خبر رسیده محصول دیگری با نام گوشی سونی اکسپریا L1 تاییدیه‌های لازم در روسیه را گرفته و به زودی روانه بازار می‌شود.

آیا گوشی سونی اکسپریا L1 نسل بعدی اکسپریا L است؟

شاید نام این گوشی کمی عجیب به نظر برسد و این حس را در مخاطب ایجاد کند که با نسل بعدی اسمارت فون اکسپریا ال (Sony Xperia L) مواجه شده است؛ موبایلی که در سال 2013 از سوی کمپانی سونی عرضه و با استقبال نسبتا خوبی نیز از سوی کاربران مواجه شد. البته فاصله 4 سال بین دو نسل از تلفن های همراه کمی بعید به نظر می‌رسد و این احتمال را به همراه دارد که با محصولی کاملا متفاوت روبه‌رو شویم.

در هر صورت، گوشی سونی اکسپریا L1 ادامه‌دهنده ترتیب عددی سونی برای مدل دوم در یک سری است (به عنوان نمونه، می‌توان اکسپریا Z1 و اکسپریا XA1 را مثال زد). به جز این نام‌گذاری غیر منطقی، متاسفانه جزییات تازه‌ای از گوشی سونی اکسپریا ال 1 (Sony Xperia L1) به بیرون درز پیدا نکرده است. در واقع، تنها اطلاعاتی که از موبایل جدید سونی در اختیار داریم، به غیر از نام آن، شماره سریال G3312 است.

با این حال، اگر اکسپریا L1 نسل بعدی اکسپریا L باشد، انتظار می‌رود شاهد محصولی پایین‌رده از شرکت سونی باشیم که به محض انتشار جزییات و مشخصات تازه‌ای از این گوشی موبایل، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*