تصاویر جدید گلکسی S8

درز تصاویر جدید گلکسی S8 با رنگ مشکی، این‌بار در کنار نسخه پلاس

اخیرا شاهد درز تصاویر جدید گلکسی S8 با رنگ مشکی بودیم که پرچمدار آینده سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می‌داد. حالا نیز عکس‌های جدیدی از این گوشی در کنار نسخه بزرگتر یعنی گلکسی S8 پلاس لو رفته که شاید کمی تکراری به نظر برسند، ولی باز هم جذابیت پرچمداران آینده کره‌ای‌ها را به تصویر می‌کشند.

موردی که به‌خوبی در تصاویر جدید گلکسی S8 و S8 پلاس دیده می‌شود، ابعاد متفاوت گوشی های جدید سامسونگ است. طبق اطلاعات قبلی، گلکسی اس 8 به صفحه نمایشی 5.8 اینچی و نسخه پلاس به صفحه نمایشی 6.2 اینچی مجهز خواهد شد؛ مواردی که در این عکس‌های جدید نیز ملموس هستند. مورد دیگر اندازه بزرگ این گوشی های هوشمند است. شاید تصور کنید گلکسی اس 8 پلاس با اندازه‌ای بسیار بزرگتر روانه بازار می‌شود؛ اما باید یادآوری کنیم که هر دو این گوشی ها به صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18:5:9 مجهز خواهند شد.

پیشتر هر آنچه از گوشی های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus می‌دانستیم را با یکدیگر مرور کردیم؛ با این‌حال انتظار می‌رود گوشی های جدید سامسونگ با 4 گیگابایت حافظه رم در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 روانه بازار کشورهای مختلف شوند. همچنین احتمالا نسخه 6 گیگابایتی این اسمارت فون‌ها به صورت اختصاصی در بازار چین عرضه شود. از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی نیز می‌توان به سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، سنسور اسکنر عنبیه چشم و سیستم تشخیص چهره اشاره کرد.

گوشی های جدید سامسونگ طی مراسمی رسمی در تاریخ 9 فروردین (29 مارس)، معرفی و از 21 یا 28 آوریل (اوایل اردیبهشت) نیز با قیمت پایه 799 یورو به صورت جهانی عرضه می‌شوند.

تصاویر جدید گلکسی S8 و S8 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*