خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول، رایتل و شارژ مستقیم از فروشگاه بهشارژ

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و ما شاهد پیشرفت سریع اپراتورهای تلفن همراه در زمینه خدمات دهی به کاربران هستیم. اولین اپراتوری که در ایران فعالیت خود را آغاز کرد اپراتور همراه اول بود. همراه اول ابتدا کار خود را با ارائه سیم کارتهای دائمی آغاز کرد. بعد از چند سال از شروع فعالیتِ این اپراتور، شرکت دیگری با نام ایرانسل پا به عرصه نهاد و هر روز در حال رقابت تنگاتنگ با همراه اول بود. ایرانسل نیز کار خود را با ارائه سیم کارت دائمی آغاز کرد اما بعد از مدتی پا را فراتر گذاشت و سیمکارت جدیدی با عنوان سیمکارت اعتباری که نیاز به شارژ کردن داشت به بازار عرضه کرد. بدلیل پایین بودن قیمت این نوع سیم کارت، استقبال خوبی از آن شد و روز به روز فروش آن افزایش یافت. همراه اول نیز بعد از مواجهه با این کار سیمکارت اعتباری خود را به بازار عرضه کرد و در نهایت نیز اپراتور رایتل با ارائه سیمکارتهای نسل سوم به این قافله ملحق شد.

به محض ارائه سیم کارت اعتباری توسط این اپراتورها، چون نیاز به خرید شارژ برای شارژ کردن این خط‌ها بود، کارت شارژ هایی چاپ و روانه بازار شد و مردم برای خرید کارت شارژ می بایست به دکه های روزنامه فروشی- مغازه ها و …. مراجعه می کردند.این روال چند سال ادامه داشت تا اینکه آرام آرام روش دیگری برای فروش شارژ ایجاد شد و آنهم فروش شارژ اینترنتی بود. با شروع این نوع از فروش، سایتهای متعددی امکان خرید شارژ اینترنتی را برای کاربران فراهم کردند که فروشگاه بهشارژ از جمله این سایتها بود.

فروشگاه بهشارژ

با آغاز فروش اینترنتی شارژ،فروشگاه بهشارژ به ارائه انواع شارژها پرداخت و قابلیت خرید شارژ ایرانسل و خرید شارژ همراه اول را فراهم کرد و بعدها هم با آغاز به کار اپراتور رایتل امکان خرید شارژ رایتل را فراهم نمود. به مرور سعی کردیم هر امکانی که اپراتورها عرضه می کنند ما نیز بلافاصه آنرا به مشتریان عزیزمان ارائه کنیم.

به مرور روشهای جدیدی برای خرید شارژ، از سوی شرکتها ارائه گردید. از جمله این روشها قابلیت خرید شارژ مستقیم بود. با این امکان، کاربران دیگر نیازی به وارد کردن دستی کد شارژ نداشتند و از مشکلات وارد کردن رمز خلاص می شدند. با خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط اعتباری کاربران بدون وارد کردن رمز شارژ بصورت اتوشارژ، شارژ می‌شد.  با شارژ مستقیم همراه اول و شارژ مستقیم رایتل نیز به همین صورت بود. روشی بسیار کاربردی و جالب که به مشترکان آزادی عمل بیشتری برای شارژ خطشان می‌داد.

از جمله امکانات دیگری که بهشارژ در حال عرضه آن است امکان خرید شارژ شورانگیز رایتل، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، وایمکس ایرانسل، قبض (شارژ) دائمی ایرانسل و بسته اینترنت ایرانسل –  پرداخت قبض و شارژ سیم کارت های خارجی است.

شارژ شورانگیز رایتل:

مشترکین سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری رایتل می‌توانند با استفاده از شارژ شورانگیز رایتل و با توجه به نحوه خرید شارژ، تا 35 درصد شارژ اضافه دریافت کنند.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل:

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند تا سی درصد اعتبار هدیه در زمان خرید شارژ دریافت کنند. به این ترتیب حداکثر بیست روز فرصت دارند از اعتبار هدیه خود برای برقراری مکالمه‌ یا ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت همراه بهره بگیرند.

شارژ وایمکس ایرانسل:

وایمکس یک فناوری بی‌سیم بوده و مودم‌های آن امکان آنتن‌دهی تا فواصل بسیار دور را دارند. با شارژ وایمکس مودم‌های مربوطه را شارژ کرده و به اینترنت پرسرعت وصل شوید.

بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل:

و اما بسته‌های اینترنت یا همان بسته اینترنت3G- 4.5+ – 4Gکه هم اکنون توسط همه اپراتورها ارائه می شود و مشترکان، علاقه زیادی به استفاده از این بسته ها دارند. با خرید بسته اینترنت کاربران می توانند با پرداخت مبلغی مشخص، یک بسته تهیه کنند و از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کنند. گویا همراه اول در تلاش برای ارائه اینترنت 5G می باشد.

بسته اینترنت ایرانسل:

ایرانسل نیز بسته های متنوعی را ارائه کرده که با توجه به قیمت هر بسته و نسبت به مصرف خود یکی از بسته های روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه را از بهشارژ خریداری کنید.

اینترنت TD-LTE ایرانسل:

اینترنت TD-LTE یا نسل چهار ثابت در واقع آخرین نسخه و پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت است و نیاز ارگانها- سازمانها- ادارات و حتی منازل مسکونی را برطرف می نماید. در مقایسه با ADSL وWIMAX  این سرویس سرعت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. بیشترین ظرفیت این سرویس به دانلود اختصاص داده شده و به این جهت بیشتر برای دانلود و یا مصارف خانگی استفاده می شود. راه اندازی اینترنت TD-LTE نیازی به خط تلفن ندارد و با یک مودم و سیم کارت مخصوص که برای انتقال داده بوده و توسط ایرانسل عرضه می شود امکانپذیر خواهد بود.

بسته اینترنت همراه اول نوترینو:

بسته های آلفا و آلفا+

بسته های نوترینو بسته های اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع آلفا+(با سرعت بدون مرز) و آلفا(با محدودیت سرعت) به مشترکین ارائه می شود.

اینترنت 4.5G یا همان 4+ پلاس:

سیستم‌های LTE Advanced نوع ارتقاء یافته و پیشرفتهء اینترنت 4G به شمار می روند. این سرویس‌ها با سرعت بالاتر و بیشتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. سرعت این سرویس ها 2-14 مگابایت بر ثانیه بوده و  با توجه به قابلیت پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته می تواند بنابر شرایط و مکان، تغییرپذیر بوده و تا 5 کاربر را پشتیبانی کند.

بسته اینترنت رایتل:

بسته‌های اینترنت دیتای رایتل، با حجم ترافیک‌های متنوع و سرعت حرفه ای جهت پاسخگویی به نیازهای مشترکین رایتل طراحی گردیده است. در صورت خرید بسته‌های بلند مدت، امکان استفاده از حجم ترافیک رایگان ویژه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های آپارات، آپارات کودک و فیلیمو نیز به‌صورت هدیه در نظر گرفته شده است. همچنین خرید این بسته‌ها،دارای حداکثر تا 15درصدتخفیف نسبت به بسته‌های 30 روزه و کمتر، می‌باشد.

قابلیت خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول و شارژ مستقیم با کد USSD:

بهشارژ علاوه بر روشهای معمول و اینترنتی خرید شارژ، روش جدیدی را برای راحتی کاربران در اختیار آنها قرار داد.

کد USSD کدی که نیاز به اینترنت ندارد و تنها با شماره‌گیری از طریق موبایل، امکان خرید شارژ را برای کاربران فراهم می کند. کد مربوطه بصورت #1200*789* هم اکنون در دسترس شماست. با این کد دیگر نیازی به اینترنت ندارید و همیشه و در همه جا می توانید انواع شارژ بصورت پین – شارژ مستقیم و بسته اینترنت ایرانسل را براحتی تهیه فرمایید. فقط توجه داشته باشید برای خرید شارژ همراه اول – شارژ رایتل – شارژ ایرانسل و تالیا و همچنین اتوشارژ ایرانسل- شارژ مستقیم همراه اول و رایتل از طریق شماره گیری کد #1200*789* ، این کد باید فعلا از طریق سیمکارت های ایرانسل و یا رایتل شماره‌گیری شود. امیدواریم در آینده امکان شماره گیری کد مذکور از طریق سیمکارت همراه اول نیز فراهم شود.

فروشگاه بهشارژ جزو نمایندگان شرکت معتبر ایویز (بازار اینترنتی ایرانیان) بوده و این شرکت از جمله بزرگترین شرکتهای ایران در زمینه خدمات مرتبط با اپراتورهاست.

www.BehCharge.com

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*