تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا

تماشا کنید : تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا

تا مدت‌ها قبل، تنها مشاهده نمرات ارائه شده در بنچمارک‌ها برای کاربران ملاک بود تا قدرت بخش درونی و سخت افزاری یک گوشی هوشمند را متوجه شوند. مدتی است که تست‌های مقاومت انجام گرفته توسط حساب کاربری JerryRigEverything در یوتیوب، خود تبدیل به یک ملاک مهم برای سنجش میزان قدرت بخش بیرونی گوشی ها شده است و کاربران با تماشای ویدیوهای ضبط شده توسط این کاربر، از مقاوت یک گوشی در برابر انواع صدمات مطلع می‌شوند. تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) را باید جدیدترین آزمایش زاک (Zack) دانست.

نکته خوب درباره آزمایش‌های زاک، عدم صلح وی با گوشی ها است، به این معنی که به نازکی یا درشتی دستگاه اهمیتی نداده و تمامی آن‌ها را از زیر تیغ تست‌های دشوار خود عبور می‌دهد. در یک سیستم شماره‌دهی از یک تا ده، می‌توان مقاومت صفحات نمایش در برابر خط و خش را با دادن نمره مشخص کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، در تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا ، صفحه نمایش گوشی به لطف استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس نسخه 5 در سطح ششم خط برداشت. نکته خوشحال‌کننده اینجاست که برخلاف بسیاری از گوشی‌ ها، دوربین سلفی اچ تی سی یو اولترا نیز توسط همین شیشه محافظ مراقبت شده و به همین دلیل از خط و خش در امان است.

مجددا همانند دیگر آزمایش‌ها، در تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا نیز شاهد توان کم حسگر اثر انگشت در برابر خط و خش هستیم. از طرفی دیگر، مقاومت پوشش خروجی صدای گوشی ستودنی است و همانند یک گوشی مثل نوکیا 6، به راحتی با تراشیدن جدا نمی‌شود.

همچنین بخوانید :

تست مقاومت هواوی میت 9

تیغ زاک نتوانست آسیب خاصی به پوشش بخش پشتی و یا شیشه دوربین برساند، اما طبق هشدار اکید وی، باید شدیدا مراقب پنجره فوکوس اتوماتیک لیزری بود و آن را از خط و خش دور نگه داشت. وی در ادامه درجه سختی را بالا برد و توانست تا در سطح نهم، بلایی باورنکردنی بر سر قسمت پشتی اچ تی سی یو اولترا بیاورد. در تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا نیز شاهد فندک گرفتن زیر صفحه نمایش هستیم که حقیقتا باید آن را یکی از بی‌معنی‌‌ترین بخش‌های پای ثابت آزمایش‌های زاک دانست!

تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا

تماشای آخرین مرحله تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا دل و جرات می‌خواهد!

آخرین مرحله در تست مقاومت اچ تی سی یو اولترا مربوط به سنجش توانایی آن در برابر خم شدن است. نتیجه فاجعه‌بار بود و اچ تی سی یو اولترا کاملا شکست خورد، چرا که بعد از تا شدن به میزانی مشخص، بخش پشتی آن به بی‌شمار تکه جداگانه تقسیم و کاملا خرد شد. نبود اتصال بین قاب و شیشه سبب شده تا مقاومت گوشی در برابر خم شدن بسیار پایین باشد. البته جای نگرانی نیست، چرا که محال است در یک اتفاق، گوشی به این میزان خم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا از لحاظ استحکام بدنه در برابر ضربه،فشار،سقوط آزاد از ارتفاء و توپ آتش نیکل و چکش هیدرولیک و آب جوش، یک گوشی جدید نوکیا ۳۳۱۰ در کنار مدل قدیمی ۳۳۱۰ در یک ویدئو با هم مقایسه نمیشه؟فکر می کنم خیلی تماشاگر داشته باشه لا اقل از طرف علاقه مندان و طرفداران گوشی های نوکیا