پدال مغناطیسی ایده‌ای ساده و خلاقانه برای پارک دوچرخه

پدال مغناطیسی ایده‌ای ساده و خلاقانه برای پارک دوچرخه

اگر جزو کسانی هستید که به دوچرخه سواری علاقه دارید و یا برای رفت و آمد از دوچرخه استفاده می‌کنید، ایده پدال مغناطیسی مخصوص شماست. پدال پارک (Pedal Park) نام این ایده است که با استفاده از آن دیگر لازم نیست دوچرخه خود را به هرجایی تکیه دهید، مخصوصا اگر دوچرخه‌ای نو و گران قیمت دارید که سالم ماندن بدنه آن برای شما بسیار مهم است.

کارآفرین تایوانی سامچی وو (Sumchi Wu)، ایده‌ی جالب و خلاقانه پدال پارک را برای دوچرخه‌ها پیشنهاد کرده. Pedal Park یک پدال مغناطیسی است که دوچرخه‌ها را بدون نیاز به تکیه دادن بدنه به سطوح مختلف، سرپا نگه می‌دارد. تفاوت این پدال با پدال‌های معمولی آهنربای قویی است که به انتهای آن نصب‌شده. برای نگه داشتن دوچرخه کافیست پدال را به تکیه گاه‌های فلزی، مانند تیر چراغ برق، حصار فلزی و یا تابلوهای راهنمایی نزدیک کرده و به راحتی دوچرخه‌تان را سر پا نگه دارید.

پدال مغناطیسی ایده‌ای ساده و خلاقانه برای پارک دوچرخه

سامچی وو برای جذب سرمایه پدال پارک از وب سایت Indiegogo کمک گرفته است. این وبسایت مانند کیک استارتر از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی است که فرصت دیده شدن را به طرح‌هایی مانند پدال مغناطیسی Pedal Park می‌دهد. وو مبلغ 45 دلار برای پیش‌خرید پدال پارک ساخته شده از آلومینیوم و مبلغ 30 دلار برای پیش‌خرید پدال پارک ساخته‌شده از پلاستیک، در نظر گرفته. البته با پرداخت این مبالغ، علاوه بر یک جفت پدال مغناطیسی دو صفحه فلزی هم برای خریداران ارسال می‌شود که برای نصب در مکان‌هایی که خریداران دوچرخه خود را به صورت دائم نگه می‌دارند، طراحی شده؛ این صفحات به سادگی به سطوح غیر فلزی متصل می‌شوند و تکیه گاهی شخصی را در خانه یا محل کار به وجود می‌آورند.

کمپین جذب سرمایه این پدال مغناطیسی تاکنون حدود ده درصد از سرمایه هدف خود را جمع آوری کرده. طراح پدال پارک امیدوار است که طرحش نسبت به ایدههای مشابه قبلی خوش شانس‌تر باشد؛ طرح‌هایی مانند پدال تاشو استاک بایکز (Stokbikes) که کمپین جذب سرمایه آن با شکست مواجه شد.

ویدیوی معرفی پدال مغناطیسی Pedal Park

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*