زمان عرضه نوکیا 3310 جدید

زمان عرضه نوکیا 3310 جدید مشخص شد

کمپانی نوکیا با حضور پر رنگ خود در نمایشگاه MWC 2017 توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. رونمایی از نسخه جدید گوشی قدیمی 3310 (Nokia 3310) یکی از اتفاقات این نمایشگاه بود. بعد از گذشت حدود یک ماه، حالا رییس بخش بازاریابی اروپای شرقی شرکت اچ ام دی گلوبال، زمان عرضه نوکیا 3310 جدید را اعلام کرده است.

اوایل خرداد ماه، زمان عرضه نوکیا 3310 جدید خواهد بود

به‌گفته مدیر اچ ام دی گلوبال، نوکیا 3310 جدید، اواسط ماه می تا اوایل ماه ژوئن یعنی اواخر اردیبهشت ماه تا اوایل خرداد وارد بازار تلفن های همراه می‌شود. هرچند، قیمت این گوشی متناسب با نرخ مالیات بر ارزش افزوده کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال این نرخ در کشور آلمان، 19 درصد و در کشور مجارستان حدود 27 درصد است.

علاوه بر این، وی از برنامه‌های بلند پروازانه نوکیا برای بازگشت به جایگاه قبلی سخن گفته است؛ درواقع نوکیا می‌خواهد مثل گذشته با خارج کردن سازندگانی همچون اپل، سامسونگ و هواوی در لیست سه تولیدکننده برتر تلفن های همراه قرار گیرد.

تصور می‌کنید در بازاری که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک با ایده‌هایی نو در حال خودنمایی هستند، نوکیا می‌تواند مثل گذشته موفق باشد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مُـــــــــــــــــــــــــــــــــراد

    امیدوارم که طراحان نوکیا در مدل بعدی این گوشی مثلاً: 3310i این دوربین و فلاش غیر کاربردی بسیار ضعیف دو۲ مگا پیکسلی را از رو گوشی بر میداشتند و به جای آن یک باتری قابل تعویض ۲۰۰۰ دو هزار میلی آمپر داخل بدنه گوشی نصب میکردند با استندبای سه ۳ ماهه و مکالمه مداوم۱۰۰ صد ساعت و نصب یک چراغ قوه LEDبسیار کم مصرف و بسیار پرنور نسل سه در حد یک چراغ قوه S.O.Sدار کوهنوردی قدرتمند اما بسیار جمع و جور و کوچک و نصب درلبه بالای گوشی با کاسه انعکاس نور زوم و پخش نور درون کاسه شفاف انعکاسی رِفْلِکْتور

  2. نمایندگی های نوکیا یا همین شرکت اچ ام دی گلوبال نمیخواد در شهرهای بزرگ ایران نمایندگی ها را دوباره دایر کنه برای اطمینان بیشتر در زمان خرید گوشی یا تامین لوازم جانبی و یدکی مثل باتری اصلی،قاب محافظ بدنه یا نسل جدید اسپیکرهای جیبی مثل : MD-12 یا دسته کلید قابل ردیابی تِرِشِر تَگ ساخت شرکت نوکیا

  3. بزرگترین دارایی شرکت نوکیا،اعتماد مردم و خاطرات خوش از گوشی های این شرکت خوشنام در بین مردم هست و به قول معروف همه چیز بستگی داره به کیفیت و قیمت و اینکه طرفداران نوکیا همیشه کمالگرا هستند مثلاً اینکه گوشی جدید3310، باید به همون اندازه گوشی ۳۳۱۰ قدیمی محکم و غیر قابل تخریب و باتری و آنتن دهی قوی برای کوهنوردی در نقاط خارج از شهر و دور از دکل های مخابراتی باشه یا اینکه برای طرفداران نوکیا قابل قبول نیست که روی گوشی های جدید، دوربین کارل زایس به همراه فناوری پیور ویو نباشه و حتی باید قویتر از دوربین 41 مگا پیکسل اُپتیکال چند سال پیش گوشی ۱۰۲۰ باشه

  4. همه چیز بستگی به کیفیت و قیمت داره، مثله سابق، اگه خوب باشه جایگاه خوبی رو هم نصیب خودش میکنه،چیزی که تو این چند سال ما از برند نوکیا ندیدیم!