اطلاعات تازه‌ای از موبایل اوپو اف 3 پلاس پیش از رونمایی منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از موبایل اوپو اف 3 پلاس پیش از رونمایی منتشر شد؛ تکنولوژی شارژ سریع به همراه دیافراگم f/1.7

در حالی که تنها 2 روز تا معرفی اسمارت فون جدید کمپانی چینی Oppo باقی مانده، ساعاتی پیش اطلاعات جدیدی از موبایل اوپو اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) در صفحه رسمی فیسبوک شرکت سازنده منتشر شده است.

اوپو با ارسال این تصاویر در فیسبوک، به طور رسمی این قول را به کاربرانش داده که موبایل اوپو اف 3 پلاس را به امکاناتی نظیر تکنولوژی شارژ سریع VOOC مجهز کرده و سرعت عملکرد اسکنر اثر انگشت آن را بهبود دهد. همچنین، گویا قرار است شاهد یک لنز با دریچه دیافراگم f/1.7 در محصول جدید اوپو باشیم؛ میزان گشودگی که سامسونگ در گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) به کار برده و باعث ثبت تصاویری با روشنایی بالاتر و کیفیت بهتر می‌شوند.

موبایل اوپو اف 3 پلاس یک گوشی متخصص عکاسی سلفی است

آنطور که از اخبار و شنیده‌ها به گوش می‌رسد، اوپو F3 پلاس -که توسط کمپانی سازنده به «متخصص گرفتن تصاویر سلفی» شهرت دارد- از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و دو دوربین در جلو بهره خواهد برد. دوربین سلفی دوگانه این محصول، قرار است از دو لنز 16 و 8 مگاپیکسلی استفاده کند که به همین دلیل نیز نام متخصص سلفی بر روی آن گذاشته شده است.

از دیگر مشخصات موبایل اوپو اف 3 پلاس نیز می‌توان به صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، چیپست کوالکام اسنپدراگون 653، رم 4 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند نیز 3 فروردین اعلام شده در حالی که هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*