اپل کلیپس

اپل کلیپس معرفی شد؛ اپلیکیشن ساخت ویدیو همراه با افکت‌ها و ویژگی‌های جذاب

اپل در کنفرانس بهاری خود یک اپلیکیشن جدید به نام Clips را معرفی کرد. برنامه اپل کلیپس که برای سیستم عامل iOS طراحی شده، یک نرم افزار ساخت ویدیو برای به چالش کشیدن اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ چت است. این اپلیکیشن برای کسانی که به ساخت کلیپ‌های فانتزی با افکت‌ها و فیلترهای جذاب علاقه دارند بسیار مناسب است.

اپل کلیپس (Apple Clips) راه ساده‌ای برای ضبط ویدیوهای تماشایی دارد. تنها کافیست دکمه بزرگ قرمزرنگ Record را فشار دهید و تا زمانی که ضبط ویدیوی شما تمام نشده، آن را نگه دارید. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، ویدیو، عکس و موسیقی‌های خود را ترکیب کنید و آن را در شبکه‌ های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین Clips دسته‌ای از آهنگ‌های از پیش نصب شده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت نیاز از آن‌ها نیز استفاده کنید.

اپل کلیپس

مجموعه‌ای از ایموجی‌ها و افکت‌های جذاب در اپل کلیپس

علاوه بر آن با قابلیت دیکته گوی اپل سیری (Siri’s Dictation) می‌توانید صدای  خود را ضبط کنید و انیمیشن‌های جذابی را بسازید و صدای خود را بر روی آن قرار دهید. همچنین اپل کلیپس مجموعه‌ای از ایموجی‌ها و افکت‌هایی که شما برای ساخت ویدیو نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نهایت شما می‌توانید پس از اینکه کارتان تمام شد و کلیپتان را ساختید، آن را در تمام شبکه‌های اجتماعی محبوب به اشتراک بگذارید.

بیشتر این شبکه‌های اجتماعی مانند اسنپ چت، اینستاگرام و فیسبوک به راحتی به شما اجازه ساخت کلیپ را می‌دهند. آی او اس نیز از اپلیکیشن iMovie و قابلیت خاطرات (Memories) در اپلیکیشن گالری خود برخوردار است؛ اما به نظر می‌رسد Clips می‌تواند خیلی بیشتر از آن‌ها به محبوبیت برسد. اپل کلیپس در ماه آینده برای آیفون 5 اس، آیپد ایر و دستگاه‌های جدیدتر iOS عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*