طراحی آیفون 8

طراحی آیفون 8 شبیه به اولین آیفون اپل خواهد بود(شایعه)

گرچه هنوز تا معرفی آیفون بعدی اپل زمان زیادی باقی مانده اما طرح‌های مفهومی زیادی از این گوشی منتشر شده‌اند که بر سر طراحی ظاهری گوشی جنجال برپا می‌کنند. اینک گزارش جدیدی به دست آمده که از شباهت طراحی آیفون 8 به اولین آیفون ساخته شده توسط کوپرتینویی‌ها خبر می‌دهد.

هم اکنون آیفون 8 در مرحله طراحی و ساخت قرار دارد و ممکن است طرح نهایی آن هنوز قطعی نشده باشد، همچنین طرح‌های مفهومی زیادی از این گوشی منتشر شده‌اند که به هنگام مشاهده آن‌ها بگویید «وای!» و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید اما با این وجود همچنان نمی‌توان با قاطعیت درباره طراحی یازدهمین آیفون اپل صحبت کرد. روزنامه کره‌ای ETNews با کنار هم گذاشتن این طرح‌های مفهومی و در نظر گرفتن زبان طراحی اپل حدس و گمان‌هایی درباره ظاهر آیفون 8 بیان کرده است که در ادامه خواهید خواند.

طراحی آیفون 8 خاطره آیفون‌های قدیمی را زنده می‌کند

از آنجایی که در چند سال اخیر ظاهر آیفون‌ها تغییر چندانی نکرده‌اند، مهندسان اپل برای طراحی آیفون 8 به زمان‌های بسیار دور برگشته‌اند و می‌خواهند با زنده کردن یاد اولین آیفون، اسمارت فون 2017 خود را به بدنه شیشه‌ای خمیده در پشت مزین کنند که نازک‌تر طراحی شده و به خوش دست شدن گوشی کمک شایانی می‌کند. نمایشگر آیفون 8 هم در تمامی جهات خمیده خواهد بود اما طبق گزارش ETNews این خمیدگی به صورت نمایشگر 2.5 بعدی که پیش‌تر در گوشی‌های اندرویدی دیده‌ بودیم خواهد بود و شباهتی به پرچمداران سامسونگ که صفحه نمایش آن‌ها به طور کامل خمیده طراحی شده ندارد.

تقریبا همه از ظاهر آیفون 4 و 4 اس راضی بودند و آن را یکی از زیباترین موبایل‌هایی می‌دانند که تاکنون ساخته شده است؛ با این وجود لبه‌های بدنه شیشه‌ای آن‌ها کمی نوک تیز بود و ارگونومی نسبتا پایینی داشت. خوشبختانه اپل در طراحی آیفون 8 به این موضوع توجه داشته و تلفیقی از زیبایی آیفون 4 و خوش دستی آیفون 3 جی اس را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب نوستالژی‌های زیادی زنده می‌شوند و بعید نیست اگر در طراحی پرچمداران آینده سایر کمپانی‌ها نیز شاهد چنین فلش بک‌هایی باشیم.

نظر شما درباره طراحی آیفون 8 چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*