بهترین بازی های چندنفره موبایلی: معرفی بازی Mad Car: 2-4 players

طی چندین مقاله قصد داریم بهترین بازی های چندنفره موبایلی را به شما معرفی کنیم. در این مجموعه مقالات سعی شده به عناوین جدیدی پرداخته شود که شما در آن‌ها بتوانید با چند نفر دیگر به صورت همزمان به رقابت بپردازید و لحظات مفرحی را سپری کنید. با گجت‌نیوز در معرفی بازی Mad Car: 2-4 players همراه باشید.

از بهترین ایده‌ها برای سرگرم ساختن یک یا چند نفر روی صفحه نمایش تلفن‌های همراه با توجه به قابلیت لمس کردن، استفاده و کار کشیدن از انگشتان دست است. عمر این فکر خلاقانه و جذاب، خیلی زیاد نیست و می‌توان گفت این جریان با عنوان خارق العاده Dexter Slice شروع شد. اثری بی‌بدیل که شاید گاهی از خیلی از یک بازی با وحشتی عریان، دلهره آورتر جلوه می‌کرد. شدت درگیری انگشتان در عنوان یاد شده به قدری بالا بود که گاهی میان یک‌دیگر گره می‌خورند و تصاویر عجیب و خنده داری رقم می‌زد! بازی Mad Car: 2-4 players اثریست که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت اما بازی به مانند Dexter Slice آنچنان دست‌ها و انگشتان‌تان را به یک‌دیگر پیوند نمی‌زند (!) ولی کماکان دست‌ها نقش مهمی در انجام این اثر ایفا می‌کنند.

Mad Car: 2-4 players درباره نبرد و جدال میان اتوموبیل‌هایی دیوانه یا بهتر است بگویم وحشی بوده که در محیط‌هایی با متراژ کم، جان یک‌دیگر را برای رسیدن به پیروزی و امتیاز می‌درند. با دوربین و زاویه دید ایزومتریک یا از بالا به پایین، می‌بایست ماشین‌های کوچک خود را آتش کنید و همه چیز را برای مهلت ندادن به حریف و پیروزی به نابودی بکشانید. بازی یک جورهایی نسخه اتوموبیلی Anarchy Reigns است!

مراحل بازی Mad Car: 2-4 players واقعا متنوع و در نوع خود جالب توجه هستند، زیرا هیچ‌گاه احساس یک‌نواختی و تکرار نخواهید کرد و گیم‌پلی هر بار، یک چیز جدید از خود رو ‌می‌کند. ماشین‌ها در انواع رنگ‌ها در محیط پراکنده می‌شوند و بازیکن می‌بایست با کنترل کردن و هدایت ماشین مختص به خود، وارد نبرد و رقابت شود. علائم و جهت‌هایی نیز در گوشه‌های تصویر قابل مشاهده هستند که برای هر بازیکن، در رنگ اتوموبیل وی ظاهر می‌شوند. این جهت‌ها، نوعی راهنما برای حرکت‌های هر بازیکن محسوب می‌گردنند. حرکت‌هایی نظیر دور زدن، پیچیدن‌ها، ضربه زدن، شاخ به شاخ شدن با ماشین رقیب و سایر امکانات که همگی با پیشرفت در بازی، قابل افزایش و ارتقا هستند. هدف مراحل شرکت در همایش به هم ریزی محیط و شورش با اتوموبیل و در نهایت رسیدن به پرچم پیروزی هر مرحله بوده که با توجه به سریع رخ دادن وقایع و ضرباهنگ گیم‌پلی، این عمل به کاری بسیار هیجان انگیز و مهیج تبدیل خواهد شد.

بازی Mad Car: 2-4 players

بی‌شک تجربه بازی Mad Car: 2-4 players در کنار دوستانتان لذت بخش خواهد بود.

عکس العمل در این عنوان مانند سایر بازی‌های آرکید، رکن مهمی به شمار می‌رود و اگر از انفجار‌ها و محاصره سایر رقبا به موقع نگریزید و روحیه‌ای جنگنده و شورشی (حداقل در یک بازی شاد) نداشته باشید و از انگشتان دست خود خوب بهره نگیرید، پیروزی و رسیدن به پرچم‌های مراحل کاری دشوار خواهد بود. شایان به ذکر بوده بازی Mad Car: 2-4 players به صورت تک نفره، دو نفره و حتی چهار نفره قابل انجام است و می‌تواند لحظات بسیار خوبی را برای علاقه‌مندان به سبک مسابقه‌ای و آرکید رقم بزند.

دانلود بازی Mad Car: 2-4 players از گوگل‌پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*