مدل خاکستری ارکیده گلکسی اس 8 پلاس

درز تصاویری از مدل خاکستری ارکیده گلکسی اس 8 پلاس همراه با یک ویدیو تار از دستیار Bixby

طی ساعات گذشته اطلاعات بسیار زیادی از دو گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) به بیرون درز پیدا کرده است. تصاویری از باتری این گوشی ها که ظرفیت آن‌ها را لو داد همراه با تصاویر و ویدیوهای جدیدی که همگی این گوشی را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌دهند. اما هنوز هم اطلاعات بسیار زیادی باقی مانده که ما از آن‌ها بی‌اطلاعیم. در همین راستا LeaksArena چندین تصویر از مدل خاکستری ارکیده گلکسی اس 8 پلاس در دنیای واقعی را منتشر کرده است. در زیر می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید. با تماشای این تصاویر چنین سوالی در ذهن ما به وجود آمده است که آیا سامسونگ یک لباس از جنس میکرو فیبر تن این گوشی کرده است یا خیر! قطعا این سوال شما نیز خواهد بود.

مدل خاکستری ارکیده گلکسی اس 8 پلاس نظیر سایر تصاویریست که از این گوشی دیده ایم

اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی به چشم می‌خورد و بدنه‌ای شیشه‌ای سراسر قاب پشتی را فراگرفته است، بنابراین هیچ چیز جدید دیگری نسبت به تصاویر پیشین در این گوشی وجود ندارد. این برای چندمین بار است که تصاویر اعضای خانواده گلکسی اس 8 در دنیای واقعی منتشر می‌شود و اینک  مدل خاکستری ارکیده گلکسی اس 8 پلاس نیز نمایانگر نمایشگری باریک همراه با حاشیه‌هایی که تقریبا محو شده‌اند، سنسورهای متعدد در قسمت بالایی و فقدان یک کلید هوم فیزیکی در قسمت جلویی است. همچنین این گوشی ظاهرا با قیمت 899 یورو در بازار اروپا به فروش خواهد رسید.

اما صبر کنید، در زیر نیز می‌توانید ویدیویی افشا شده از دستیار مجازی بیکسبی (Bixby) سامسونگ که روز گذشته معرفی شد را مشاهده کنید. دستیاری که به نظر می‌رسد برای نخستین بار همراه با گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ چشم به جهان خواهد گشود؛ بنابراین در حال حاضر هیچ تصویر و یا ویدیوی مشخصی تا به امروز از این دستیار به بیرون درز پیدا نکرده بود. در زیر ویدیویی بسیار کوتاه را مشاهده خواهید کرد که در آن Bixby نیز مشغول انجام کاری بر روی نمایشگر است. هرچند سخت خواهد بود کاری که مشغول آن است را بتوانیم حدس بزنیم، چرا که تصویر تار است.