رینگتون های سفارشی اندروید O

اضافه کردن رینگتون های سفارشی در اندروید O آسوده‌تر خواهد شد

گوگل همراه با اندروید O، اضافه کردن رینگتون های سفارشی و صداهای نوتیفیکیشن را به نسخه خام پلتفرم موبایلی خود خواهد آورد. در ادامه به بررسی این قابلیت می‌پردازیم.

همواره به خاطر داشتن گزینه های تنظیمات کاربرپسند، یکی از مهم‌ترین مزایای سفارشی سازی پلتفرم اندروید بوده است. در گذشته تنظیم رینگتون های سفارشی نیازمند اتصال گوشی شما به یک کامپیوتر جهت درگ و دراپ کردن یک موسیقی و صداها به گوشیتان برای استفاده در زمانی دیگر و یا جابجا کردن فایل های دانلود شده به محلی مناسب در گوشی توسط یک اپلیکیشم مدیریت فایل بود. با این حال، همراه با اندروید O گوگل شما خیلی راحت قادر به اضافه کردن رینگتون های اختصاصی و تنظیمات مختلف نوتیفیکیشن ها از طریق فایل هایی که از وب، ایمیل و یا سرویس اشتراک گذاری ابری توسط گوشیتان دانلود کرده‌اید.

رینگتون های سفارشی اندروید O

رینگتون های سفارشی اندروید O همانند گوشی های ال جی و سامسونگ خواهد شد

گزینه‌ی جدید اضافه شده به نسخه آینده اندروید که وب سایت Android Police به آن پرداخته است، لیستی از صداهای قابل استفاده را در اختیار شما قرار خواهد داد تا همانند گوشی هایی سامسونگ، ال جی و یا دیگر گوشی ها بتوانید آن‌ها را از حافظه گوشیتان به بخش رینگتون‌ها اضافه کنید. لازم به ذکر است که اندروید O چند روز قبل رسما توسط گوگل معرفی شد. گوگل در نسخه جدید پلتفرم موبایلی خود گزینه‌های شخصی سازی قدرتمندانه‌تری را به کاربران ارائه خواهد کرد تا به سطح عمیق‌تری از سیستم دسترسی پیدا کنند.

مطمئنا این بهترین قابلیتی نخواهد بود که اندروید O آن را به کاربران ارائه می‌کند، اما قطعا آن یک گام موثر در مصرفی‌تر شدن بخش رینگتون‌ها خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از رابط های کاربری اختصاصی شرکت های مختلف چنین قابلیتی را به کاربران خود ارائه می‌کنند، اما متاسفانه نسخه خام اندروید دردسرهای زیادی را برای مصرف کنندگان خود به وجود میاورد. این به روزرسانی همچنین به کاربران اطمینان می‌بخشد تا آن‌ها نیازی به اتصال گوشی هوشمند اندرویدی خود به کامپیوترشان و استفاده از مدیریت های فایل شخص ثالث نداشته باشند. لازم به ذکر است که گوگل نسخه نهایی اندروید O را تا پاییز سال جاری در اختیار شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*