مدل قرمز گوشی آیفون 7

با این روش‌ها، رنگ پنل جلویی مدل قرمز گوشی آیفون 7 را به مشکی تغییر دهید!

هفته گذشته نسخه قرمز رنگ گوشی های آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) در کنار نسخه جدید تبلت های اپل به صورت رسمی معرفی شد. پرچمداران اپل با این رنگ جدید زیباتر از گذشته هستند؛ به‌خصوص بخش پشتی که در نگاه اول کاربران را مجذوب خود خواهد کرد. در قسمت جلویی نیز از پنلی سفید رنگ استفاده شده که شاید بهتر بود رنگ مشکی جایگزین آن شود. اما آیا راهی برای تغییر رنگ پنل مدل قرمز گوشی آیفون 7 به مشکی وجود دارد؟

مدل قرمز گوشی آیفون 7

آیا مدل قرمز گوشی آیفون 7 با پنل جلویی مشکی جذاب‌تر است؟

شاید ترکیب رنگ سفید با طلایی یا رز گلد منطقی به نظر رسد و واقعا کسی اپل را برای انتخاب چنین چیزی سرزنش نمی‌کند؛ اما سازندگان همیشه نباید در یک جهت حرکت کرده و محصولات خود را با یک طراحی ثابت تولید کنند. درواقع بهتر بود برای مدل قرمز گوشی آیفون 7 به جای پنلی سفید، از پنلی مشکی استفاده شود. اگر به یاد داشته باشید تنها آیفون 3 جی (Apple iPhone 3G) و آیفون 3 جی اس (Apple iPhone 3GS) در کنار 5 سی (Apple iPhone 5C) با بخش جلویی مشکی تولید شده بودند. به هر صورت نایب رییس ارشد بخش طراحی صنعتی شرکت اپل، جانی آیو (Jony Ive) نظر دیگری داشته و ترجیح داده آیفون های جدید با رنگ سفید تولید شوند.

در این میان برخی تلاش دارند تا با ابداع روش‌های مختلف، از رنگ مشکی برای این پنل استفاده کنند. ویدیوی زیر که اخیرا توسط “JerryRigEverything” تهیه شده، روشی متفاوت و البته تخصصی را پیشنهاد می‌کند: خرید یک آیفون نو و استفاده از پنل آن در مدل قرمز این گوشی!

جدای از ریسک بسیار بالا، این روش هزینه زیادی نیز دارد. اما نیازی به نگرانی نیست چراکه یک راه دیگر برای داشتن آیفونی قرمز با پنل مشکی، خرید یک محافظ صفحه نمایش است. برخی افراد معتقدند که استفاده از یک گلس به عنوان محافظ صفحه نمایش کار سنجیده‌ای نیست، اما با پرداخت 14 دلار و خرید یکی از محافظ‌های لبه-به-لبه شرکت “Sparin” که بخش‌های انتهایی آنها رنگی هستند، می‌توان پنل سفید را مخفی کرد. البته در این حالت باز هم لایه‌ای نازک از رنگ سفید میان شیشه محافظ و پنل آلومینیومی قرمز دیده می‌شود؛ اما شکل کلی دستگاه به‌کلی دگرگون خواهد شد.

مدل قرمز گوشی آیفون 7

شاید با دیدن این تصاویر بگویید هنوز دکمه سفید آیفون به خوبی دیده می‌شود؛ اما حتی با خرید یک گوشی جدید و تعویض پنل جلویی، باز هم راهی برای تغییر رنگ این دکمه وجود ندارد چراکه با هرگونه دستکاری در این بخش، احتمالا به خاطر سیستم امنیتی دقیق و حساس اپل، دیگر نتوانید از تاچ آی دی یا سیستم پرداخت اپل پی استفاده کنید.

مدل قرمز گوشی آیفون 7

با استفاده از این شیشه محافظ، ضخامت دستگاه کمی افزایش پیدا می‌کند.

مدل قرمز گوشی آیفون 7

حال اگر به موارد بالا یک کاور مشکی را نیز اضافه کنید، دیگر اثری از رنگ سفید در مدل قرمز گوشی آیفون 7 دیده نخواهد شد. هرچند احتمالا برخی بخواهند از دیدن رنگ قرمز گوشی جدید خود هم لذت ببرند.

مدل قرمز گوشی آیفون 7

نظر شما چیست؟ آیا بهتر نبود اپل از همان اول، مدل قرمز گوشی آیفون 7 را با پنل جلویی مشکی تولید می‌کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی نظر احمقانه ای که قاب جلو به رنگ مشکی در بیاد رنگ مشکی آیفون قشنگه اما نه با قرمز نظرتون واقعا چرته و رنگ واقعی آیفون قشنگتره،این گوشی قشنگترین پرچمداره آیفونه واقعا برای نظر بعضیاتون متاسفم

  2. خیلی روش احمقانه ای هست !!! این همه دردسر !!! اگر میخوان کامل مشکی کنن چه کاری از همون اول مشکی بخرید خوب. صفحه مشکی هم که طبق گفته خودتون با یه گلس قابل حله. آدم باید خیلی احمق باشه واسه یه میلیمتر سفیدی بیاد همچین ریسک و هزینه ای بکنه. یکم صبر کنید محافظ صفحه هایی تولید میشه که همون یک میل رو هم نداشته باشه

  3. زشت ترین گوشی دنیا