آپدیت جدید اپرا مینی

آپدیت جدید اپرا مینی با یک قابلیت ویژه از راه رسید

مرورگر اپرا مینی (Opera Mini) برای برخی از کاربران اینترنتی یک خاطره محسوب می‌شود؛ در گذشته و زمانی که مرورگر قدرتمندی همچون کروم هنوز راه‌اندازی نشده بود، مرورگر اپرا مینی علی رغم سرعت پایین اتصال اینترنت کاربران ایرانی، به خوبی از پس نیازهایشان برمی‌آمد. با اینکه ممکن است از آخرین وب‌گردی شما با اپرا مدت‌ها بگذرد، اما باید بگوییم که هنوز عمر این برنامه به پایان نرسیده و حالا آپدیت جدید اپرا مینی قابلیت‌های جدیدی را به همراه دارد.

با معرفی مرورگرهای قدرتمندی همچون گوگل کروم، فایرفاکس، سافاری و همچنین مرورگر سامسونگ، دیگر کمتر کسی به سمت استفاده از برنامه‌هایی همچون اپرا مینی می‌رود. با این حال باید بگوییم پس از انتشار آپدیت جدید اپرا مینی متوجه شدیم این شرکت می‌خواهد سر و سامانی به مرورگر خود داده و به رقابت با مرورگر‌های قدرتمند دیگر بپردازد.

دانلود محتوی در آپدیت جدید اپرا مینی راحتتر از قبل شده است

در آپدیت جدید اپرا مینی قابلیتی قرار گرفته است که تاکنون در هیچ یک از مرورگرهای معروفی که می‌شناسیم دیده نشده است. البته نه یک قابلیت، بلکه ابزاری بسیار کاربردی برای وب‌گردان! اپرا می‌خواهد الگوریتمی را تکمیل کند که در آن مرورگر بتواند لینک دانلود مستقیم هرچیزی از وب‌سایت‌ها را در اختیارشان قرار دهد.

همه می‌دانیم که این روزها سایت‌های دانلود، محتوی خود را در زیر چندین لایه از تبلیغات و پاپ‌آپ مخفی می‌کنند و جهت به دست آوردن یک لینک دانلود باید چندین بار کلیک کنید. اما حالا به لطف آپدیت جدید اپرا مینی ، کاربران اندرویدی دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهند بود.

آپدیت جدید اپرا مینی

نمایی از بخش جدید لینک‌های دانلود در مرورگر Opera Mini که این برنامه را از سایر رقیبان متمایز می‌کند.

در زمانی که حالت ذخیره دیتای حرفه‌ای اپرا فعال است، مرورگر به صورت خودکار محتوی سایت‌های دانلود را پردازش کرده و لیستی از لینک‌های دانلود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. جهت نمایش لیست محتوی قابل دانلود در هر صفحه اینترنتی، کافیست از آیکون اختصاصی برنامه در بالا و سمت چپ بهره گیرید.

در حال حاضر این ابزار جدید مرورگر اپرا مینی تنها برای برخی سایت‌ها همچون فیس‌بوک، Pagalworld، Tubidy، DJPunjab و برخی دیگر از سرویس‌ها فعال است. اما این لیست به لطف بازخورد کاربران به زودی گسترده‌تر خواهد شد.

آپدیت جدید اپرا مینی

نوار اطلاع‌رسانی اختصاصی برای کاربران فیس‌بوک در این نسخه جدید تدارک دیده شده است.

علاوه بر این، نسخه جدید اپلیکیشن Opera Mini حالا حاوی یک نوار اختصاصی برای سرویس فیس‌بوک است؛‌دیگر جهت دسترسی به فید و محتوی اکانت خود در این شبکه اجتماعی نیازی به اپلیکیشن اختصاصی آن نخواهید داشت. هروقت که در یک کامنت نام شما آورده شود، درخواست دوستی داشته باشید، پیام مستقیم دریافت کنید و یا هر اتفاق دیگری رخ دهد، این نوار اطلاع‌رسانی شما را مطلع می‌کند.

آپدیت جدید اپرا مینی علاوه بر این ابزارهای بسیار کاربردی شامل قابلیت Video Boost (تنها در زمان فعال بودن حالت ذخیره دیتا) و فشرده‌سازی صفحات اینترنتی می‌شود. در نهایت شاهد ایجاد تغییراتی در رابط کاربری دانلود منیجر اپلیکیشن هستیم.

لینک دانلود برنامه در گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه