آپدیت جدید موتورولا موتو زد دروید و زد فورس منتشر شد

آپدیت جدید موتورولا موتو زد و زد فورس منتشر شد

ساعاتی پیش آپدیت جدید موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z) و موتو زد فورس (Motorola Moto Z Force) منتشر شد. دارندگان این گوشی ها هم‌اکنون می‌توانند نرم افزار اسمارت فون خود را بروزرسانی کنند.

در کنار آپدیت جدید موتورولا موتو زد بسته امنیتی نیز منتشر شده است

این آپدیت که عرضه آن فعلا در کشور ایالات متحده آغاز شده، ورژن نرم افزار موبایل را به  NCLS25.86-11-4-6-8 تغییر داده و دربرگیرنده بسته امنیتی ماه مارس سیستم عامل اندروید نیز هست. در کنار ایجاد آخرین تغییرات امنیتی سیستم عامل گوشی موبایل ، آپدیت جدید موتورولا موتو زد و موتو زد فورس شامل بهبودهایی در عملکرد دستگاه و رفع باگ‌های موجود در اسمارت فون هاست.

آپدیت جدید موتورولا موتو زد و زد فورس منتشر شد

بروزرسانی موتو Z و موتو Z Force به صورت OTA عرضه شده است. پس اگر شما نیز صاحب یکی از این دو محصول هستید و در ایالات متحده زندگی می‌کنید، می‌توانید از همین حالا موبایل هوشمند خود را آپدیت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش Settings گوشی و به صورت دستی این کار را انجام دهید.

شایان ذکر است آپدیت جدید در حال حاضر تنها برای نسخه دروید (Droid) این دو محصول و تحت انحصار اپراتور ورایزن وایرلس در کشور ایالات متحده منتشر شده که با توجه به تجربیات گذشته، به زودی کاربران نسخه‌های آنلاک در دیگر نقاط جهان نیز قادر به دریافت آن خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*