به زودی شاهد عرضه مجدد آنر 6 ایکس با رنگ هایی جدید خواهیم بود

رنگ های جدید گوشی آنر 6 ایکس مشخص شدند؛ صورتی و آبی

طبق شنیده‌ها، کمپانی چینی هواوی قصد دارد آخرین مدل از سری آنر خود را با گزینه‌های رنگی تازه‌ای عرضه کند. رنگ های جدید گوشی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X) شامل دو گزینه صورتی و آبی هستند که در ادامه تصاویری از آنها را مشاهده خواهیم کرد.

مهرماه سال گذشته بود که هواوی از جدیدترین گوشی برند آنر یعنی آنر 6 ایکس رونمایی کرد. مدتی بعد، این گوشی موبایل در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای روانه بازار شد. حال پس از گذشت چند ماه از عرضه در بازارهای جهانی، قرار است آنر 6X را در رنگ هایی جدید ببینیم.

به زودی شاهد عرضه مجدد گوشی آنر 6 ایکس با رنگ هایی جدید هستیم

گوشی آنر 6 ایکس جدید در ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود

رنگ های جدید گوشی آنر 6 ایکس ظاهر اسمارت فون را به گونه‌ای تغییر خواهد داد که به نظر می‌رسد با استقبال بیشتری از سوی کاربران زن مواجه شوند. بر اساس اخبار منتشر شده، این نسخه‌های جدید از آخرین مدل سری آنر هواوی در ابتدا در کشور مبدا یعنی چین به فروش خواهند رسید و پس از آن، به احتمال زیاد در دیگر بازارهای مهم جهانی شاهد آنها خواهیم بود. متاسفانه تا لحظه نوشتن این خبر، صحبتی از تاریخ دقیق عرضه نشده است.

مشخصات گوشی آنر 6 ایکس

گوشی هواوی Honor 6X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است. تراشه کایرن 655 های‌سیلیکون به آن قدرت داده و با 3 و 4 گیگابایت رم عرضه شد. نسخه 3 گیگابایت رم این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد در حالی که نسخه 4 گیگابایتی آن دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی‌ست. این میزان فضا از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

یکی از بارزترین ویژگی های این گوشی مربوط به بخش ثبت تصاویر آن است. این دستگاه در پنل پشتی خود به یک دوربین دوگانه 12+2 مگاپیکسلی مجهز شده و یک سنسور اثر انگشت دایره ای شکل نیز در زیر این سنسورها جا خوش کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*