آپدیت اندروید 7 برای گوشی نکست بیت رابین

سرانجام آپدیت اندروید 7 برای گوشی نکست بیت رابین منتشر شد

5 ماه پیش بود که شرکت نکست بیت نسخه پیشنمایش اندروید 7 نوقا را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران گوشی رابین (Nextbit Robin) قرار داد. قطعا کاربران این گوشی انتظار داشتند عرضه نهایی آپدیت اندروید 7 برای گوشی نکست بیت رابین در نخستین روزهای سال 2017 میلادی انجام شود، اما با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در این شرکت به وجود آمد و ریزر این شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند را خریداری کرد، این امر با تاخیری چند ماهه انجام گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

ریزر با خرید شرکت Nextbit پا به صنعت گوشی های هوشمند گذاشت

 

اول از هر چیزی بد نیست به معرفی کوتاهی از این گوشی بپردازیم. نکست بیت رابین از یک نمایشگر 5.2 اینچی IPS با وضوح Full HD برخوردار است. در کنار آن می‌توان به رم 3 گیگابایتی، چیپست اسنپدراگون 808 کوالکام، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی و یک باتری با ظرفیت 2680 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. اما بخش حافظه این گوشی کاملا جذاب است. در حالی که حافظه فیزیکی داخلی این گوشی 32 گیگابایت است، کاربران 100 گیگابایت فضای ابری نیز به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت.

آپدیت اندروید 7 برای گوشی نکست بیت رابین حاوی پچ امنیتی ماه ژانویه است

اینک نسخه نهایی آپدیت اندروید 7 برای گوشی نکست بیت رابین منتشر شده است تا کاربران این گوشی 250 دلاری نیز بتوانند همراه با گوشی خود طعم اندروید نوقا را بچشند. در کنار به روزرسانی های معمول و بخش های بهبود یافته توسط گوگل، شرکت نکس بیت پچ امنیتی ماه ژانویه را نیز در اختیار کاربرانش گذاشته است؛ هرچند ما تصور می‌کردیم آن‌ها یک پچ مربوط به ماه حال حاضر میلادی (مارس) را در اختیار کاربرانشان قرار دهند.

با این حال، خوب است بدانید که شرکت نکست بیت (که تا چند ماه پیش تنها به عنوان یک شرکت استارتاپی کم بودجه مشغول کار بود) به وعده خود در مورد انتشار آپدیت اندروید 7 برای گوشی نکست بیت رابین عمل کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها در مورد دیگر به روزرسانی های بزرگ پلتفرم اندروید نیز چنین عملکردی را ارائه خواهند داد یا خیر. ما حتی نمی‌توانیم آیا این شرکت آپدیت های امنیتی جدیدتر را نیز در اختیار کاربران گوشی هوشمند خود ارائه خواهد کرد یا خیر؛ اما آنچه که مسلم است، با توجه به این که نکست بیت به یکی از دارایی‌های شرکت ریزر تبدیل شده است آن‌ها با قدرت بیشتری در مسیر گسترده‌ی گوشی های هوشمند رو به جلو حرکت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*