بازی Chicken Scream

معرفی بازی Chicken Scream : بر سر گوشی خود داد بزنید تا برنده باشید!

کیفیت و هیجان بازی‌های پلتفرم موبایل به قدری بالا رفته است که حالا برخی کاربران آن را به بازی‌های رایانه‌ای ترجیح می‌دهند؛ در گوشی‌های هوشمند دیگر نیازی به خرید سی‌دی بازی‌ها، نصب و کرک کردن آنها نیست و با رفتن به فروشگاه اپلیکیشنی می‌توان بازی‌ها را در کمترین مدت زمان دانلود کرد. هر دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و iOS شامل بازی‌های بسیار جذاب و مهیج هستند. در اینجا می‌خواهیم به معرفی بازی Chicken Scream بپردازیم. با گجت نیوز همراه باشید.

معمولا بازی‌های سبک رانر بی‌نهایت همیشه طرفداران زیادی داشته و بازی مد نظر ما در این مطلب نیز با سبکی آشنا برای کاربران اندروید و iOS آماده شده است. بازی Chicken Scream همچون سایر بازی‌های سبک رانر، امکان تسلط نسبی کاربران بر روی کارکتر بازی را فراهم می‌آورد و حرکات این کارکتر تنها به راه رفتن و پریدن محدود می‌شود. با این حال تفاوت اصلی بازی با سایر رقیبان در نوع گیم‌پلی آن است؛ به جای ضربه‌های پشت سر هم بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند، در بازی Chicken Scream باید سر موبایل خود داد بزنید. جالبه!

بازی Chicken Scream لحظات شادی را برای کاربران رقم می‌زند

زمانی که نینتندو (Nintendo) برای اولین بار کنسول DS را معرفی کرد، برخی کاربران در مورد ایده استفاده از فرمان‌های صوتی جهت پیش بردن برخی مراحل بازی نگران بودند. به عنوان مثال در برخی از بخش‌ها باید بر سر کنسول خود داد می‌زدید تا کارکتر بازی کار خاصی را انجام دهد! این روش آنچنان جذاب نبود و کاربران استقبال خوبی از آن نکردند. بنابراین توسعه‌دهندگان متوجه شدند که نباید مانور زیادی بر روی این بخش بدهند.

اما حالا بازی Chicken Scream این ایده را به سطح جدیدی برده است و هسته اصلی بازی مبتنی بر همین داد و فریادهاست. گیم‌پلی بازی نیز بسیار ساده است؛ جهت راه رفتن کارکتر به صورت ساده باید به آرامی با گوشی خود صحبت کنید و در مواقعی که نیاز به پریدن است، داد بزنید! کافیست چند دقیقه‌ای بازی را امتحان کنید تا با این گیم‌پلی به خوبی آشنا شوید.

بازی Chicken Scream

به محض اینکه از مرحله یادگیری اولیه بگذرید، ثبت رکورد به اولویت اصلی شما تبدیل می‌شود و از آنجایی که بازی در سبک رانر بی‌نهایت است، مطمئنا رقابت در این بخش بسیار حساس و هیجان‌انگیز خواهد بود. امتیاز بازی در بالای صفحه بر اساس تعداد پرش‌های موفق شما محاسبه می‌شود. در نهایت امکان مقایسه امتیازات با رنکینگ جهانی کاربران نیز فراهم شده است.

قرار بود بازی Chicken Scream جذاب و خنده‌دار باشد! اما چه سناریویی پشت این ایده توسعه‌دهندگان وجود دارد که در بازی تنها آرام صحبت کنیم یا فریاد بزنیم؟ این موضوع که چطور می‌توان بازی را در جمع دوستان انجام داد، تنها به خود کاربران بر می‌گردد! یا حرکات ما خنده‌دار و جالب به نظر می‌رسند و یا یک احمق به تمام معنا خواهیم بود که مدام در حال حرف زدن با گوشی خود است. از طرفی بعید است بیشتر کاربران بخواهند این بازی را در اوقات تنهایی انجام دهند، خیلی خسته‌کننده است…

اما این بازی واقعا چه کاربرد مثبتی دارد؟ اخیرا برخی افراد از ایده تماشای ویدیوی سایر کاربران در حال بازی و اجرای حرکت مختلف جلوی وب‌کم استقبال خوبی کرده‌اند. بازی Chicken Scream نیز می‌تواند ایده خوبی بدین منظور باشد؛ بخصوص اگر در نسخه‌های بعدی بتوان با تولید صداهای عجیب، کارکتر بازی را کنترل کرد.

حقیقت این است که اگر به تماشای ویدیویی از فردی که در حال اجرای این بازی هست بپردازید، مطمئنا خنده بر روی لب‌هایتان خواهد آمد. بدین ترتیب بازی Chicken Screams می‌تواند همراه خوبی در جمع دوستان شما باشد.

از طرفی، بازی مذکور می‌تواند از آن دسته برنامه‌هایی باشد که خیلی زود جذابیت اولیه خود را نزد کاربران از دست دهد. چرا که گیم‌پلی ساده‌ای را شامل می‌شود. با این حال اگر به دنبال تجربه متفاوتی از بازی‌های موبایلی هستید، چه بر روی سیستم‌عامل اندروید و چه در آیفون‌ها، بازی Chicken Screams را را پیشنهاد می‌کنیم امتحان آن ضرری ندارد.

جهت دانلود این بازی به صورت رایگان می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک برنامه در اپ استور

لینک برنامه در گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*