گوشی تمام صفحه هواوی

گوشی تمام صفحه هواوی در دست تولید است (رسما تایید شد)

به نقل از تازه‌ترین اخبار رسمی، گوشی تمام صفحه هواوی در دست تولید است. این خبر را مدیرعامل شرکت هواوی تایید کرده است.

طی سالیان اخیر شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به شدت در حال کار بر روی ساخت محصولاتی همراه با حداقل حاشیه تصویر هستند. شاید بهترین مثالی که بتوان در این مورد زد، گوشی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) است که سال گذشته میلادی رونمایی و به صورت محدودی روانه بازار شد.

البته دیگر گوشی مدرن بازار، ال جی جی 6 (LG G6) نیز از کمترین حاشیه تصویر بهره می‌برد و ظاهرا گلکسی اس 8 (Samasung Galaxy S8) نیز چنین شرایط مشابهی را خواهد داشت. حال باید دید یکی از شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را در بازار موبایل داشته است می‌تواند در این عرصه پا بگذارد؟ این کمپانی اخیرا اعلام کرده که در حال کار بر روی یک گوشی تمام صفحه بدون حاشیه است.

مدیرعامل هواوی پس از رونمایی رسمی دو گوشی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس (Huawei P10 / P10 Plus) در بازار چین، رسما تایید کرده است که گوشی تمام صفحه هواوی در دست تولید است. وی تایید کرده است که صفحه نمایش این گوشی در دست تولید از بالاترین نقطه تا پایین‌ترین نقطه پنل جلو را شکل می‌دهد. اگر این خبر درست باشد، حداقل انتظاری که می‌توانیم از گوشی تمام صفحه هواوی داشته باشیم حاشیه‌های تصویر کمتر از گوشی شیائومی می میکس خواهد بود و با یک پیشرفت چشمگیر، پنل جلویی تماما تشکیل شده از صفحه نمایش خواهد بود. بدون شک هواوی سزاوار آن است که آرزوی چندین و چند ساله کاربران برای داشتن یک گوشی کاملا بدون حاشیه را به واقعیت برساند.

زمان عرضه گوشی تمام صفحه هواوی نامشخص است

البته چنگ دونگ هیچ اطلاعاتی از این گوشی نداده است، بنابراین مشخص نیست که این گوشی دقیقا از چه مشخصاتی برخوردار است و اینکه آیا گوشی تمام صفحه هواوی یک پرچمدار خواهد بود یا خیر؛ طرحای آن به چه سبکی خواهد بود، امکانات آن چیست و چه زمانی می‌توانیم از نزدیک با آن ملاقات کنیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*