پلی استیشن 4 پرو

قابلیت پخش ویدیوهای 4K به پلی استیشن 4 پرو اضافه شد

همانطور که احتمالا می‌دانید، پلی استیشن 4 پرو (PlayStation 4 Pro) از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند، بنابراین به طور طبیعی می‌تواند بازی هایی با وضوح 4K را اجرا کرده و ویدیوهایی با این دقت را نیز به نمایش بگذارد؛ اما متاسفانه تا به امروز قابلیت پخش ویدیوهای 4K با این کنسول دور از دسترس کاربران بود.

البته در نمایش محتوایی با این وضوح، یک استثنا وجود داشت و آن هم تماشای ویدیوهای Ultra HD همراه با سرویس‌های استریمینگی نظیر یوتیوب و نت فلیکس بود. امروز سونی با ارسال یک به روزرسانی برای PS4 Pro تغییرات جدیدی را در این کنسول ایجاد کرده است که به لطف آن می‌توانید ویدیوهای 4K ضبط شده توسط گوشی هوشمندتان و هر ویدیوی دیگری را نیز با کنسول خود مشاهده کنید.

آپدیت جدید پلی استیشن 4 پرو هم اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است

سونی رسما تایید کرده است که از امروز، اپلیکیشن مدیا پلیر کنسول پلی استیشن 4 پرو قادر به پخش ویدیوهایی با این رزولوشن جذاب است. این بدان معناست که اگر شما هم کنسول خود را آپدیت کنید، می‌توانید با ریختن یک ویدیو 4K در یک فلش USB و نصب کردن آن به کنسولتان و یا استفاده از یک سرور خانگی، می‌توانید آن را به راحتی با اپلیکیشن مدیا پلیر پخش کنید. آپدیت جدید کنسول پلی استیشن 4 پرو همچنین به کاربران اجازه خواهد داد همراه با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR نیز از محتوای ویدیویی 4K استفاده کنند.

البته صاحبان این کنسول قدرتمند باید به خاطر داشته باشند که سرور خانگی آن‌ها به عنوان گزینه‌ی پیشفرض پلیر انتخاب خواهد شد و حافظه USB متصل به دستگاه به عنوان یک حافظه خارجی برای ذخیره اپلیکیشن ها و بازی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نمی‌توانید برای ذخیره یا پخش ویدیو از آن استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست که شما برای بهره بردن از این مزیت نسل جدید کنسول پلی استیشن 4 و پخش ویدیوهایی با رزولوشن 4K، شما نیازمند یک تلویزیون 4K نیز خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*