آپدیت آی او اس 10.3

آپدیت آی او اس 10.3 برای آیفون و آیپدهای اپل عرضه شد

پیرو عرضه نسخه پیشنمایش تازه‌ترین آپدیت پلتفرم موبایلی اپل در هفته گذشته، اهالی کوپرتینو نسخه نهایی آپدیت آی او اس 10.3 (iOS 10.3) را در اختیار تمامی کاربران خود قرار دادند.

بدون شک آی او اس 10 را باید بزرگترین آپدیت پلتفرم موبایلی شرکت اپل بدانیم. پس از عرضه iOS 10 در سپتامبر گذشته، ماه اکتبر بود که این شرکت نسخه آی او اس 10.1 و پس از آن در ماه دسامبر آی او اس 10.2 را در اختیار کاربران گوشی ها و تبلت های خود قرار داد؛ حال پس از گذشت سه ماه نوبت به آن رسیده تا سومین نسخه از آپدیت iOS 10 در اختیار کاربران قرار بگیرد. به لطف تازه‌ترین آپدیت سیستم عامل آی او اس، ویژگی های جدیدی به گوشی شما اضافه خواهد شد و اشکالاتی که پیشتر شاهد آن‌ها بودیم تا حد ممکن برطرف خواهند شد. همراه آن، قابلیت “Find My AirPods” نیز به اپلیکیشن آیفون یاب Find My iPhone اضافه شده است، انیمیشن های هنگام باز و بسته کردن اپلیکیشن ها تییر کرده است، پیش بینی‌های آب و هوایی به اپلیکیشن مپس اضافه شده و قابلیتی برای اضافه کردن ویجت پیش بینی‌ها به پنل ویجت‌ها اضافه شده است.

البته این‌ها تمامی قابلیت‌های جدید آپدیت آی او اس 10.3 نیست و بسیاری از عمده تغییرات به وجود آمده در این سیستم عامل مربوط به عملکرد کلی دستگاه شما خواهد بود. این پلتفرم اینک بهتر شده، سریع‌تر شده و هماهنگ‌تر با آیفون ها و آیپدهای جدید شرکت اپل کار می‌کند. البته بعید به نظر می‌رسد 10.3 تنها در یک نسخه عرضه شود و قطعا اگر باگ‌هایی به صورت گسترده از سوی کاربران گزارش شود، اپل اقدام به عرضه به روزرسانی های مختلفی در قالب نسخه‌هایی همچون 10.3.1  و غیره برای رفع آن‌ها خواهد کرد.

طریقه آپدیت آیفون و آیپد به آی او اس 10.3

اگر شما هم قصد دارید دستگاه آی او اسی خودتان را به این نسخه ارتقا دهید، ابتدا باید به بخش تنظیمات گوشی سپس به مسیر General > Software Update رفته و در انتها بر روی دکمه “Download and Install” ضربه بزنید. مثل همیشه شما همچنین می‌توانید از طریق آیتونز نیز اقدام به آپدیت گوشی یا آیپدتان کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام با اپدیت جدید باگ بزرگ ای او اس 10)(کاهاش و مشکل باطری)برطرفباطریبرطرف شده؟

  2. سلام من نمی تونم اپدیت کنم چون برای ارسال کد شماره تلفن میخواد اما پیش شماره ایران نداره چه باید کرد ممنون میشم ج بدید

  3. سلام
    من چندبار اپدیت زدم اما error میده دانلود کرده اما زمان نصب پیغام میده و انجام نمیشه با اینکه گوشی فضای کافی داره