آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 منتشر شد؛ به زودی در ایران

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 در اروپا منتشر شد؛ به زودی در ایران

چندی پیش خبر عرضه آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 (HTC One A9) در ایالات متحده منتشر شد. حال پس از گذشت بیش از دو ماه، صاحبان این اسمارت فون در قاره سبز نیز قادر به بروزرسانی گوشی خود به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید شده‌اند.

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 از هم اکنون قابل دریافت بوده و صاحبان نسخه‌های آنلاک و یا انحصاری، می‌توانند از طعم آخرین شیرینی اندرویدی بر روی موبایل خود لذت ببرند. اگر شما نیز از این دسته کاربران هستید ولی هنوز نوتیفیکیشن آپدیت نرم افزار را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به منوی Settings گوشی خود، آن را به صورت دستی دریافت کنید.

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 منتشر شد؛ به زودی در ایران

پس از دریافت و نصب آپدیت، نسخه نرم افزار دستگاه به 2.17.401.2 تغییر خواهد یافت، ورژن سیستم عامل گوشی اچ تی سی وان A9 به اندروید 7.0 ارتقا می‌یابد و بسته امنیتی ماه ژانویه سال 2017 این سیستم عامل نیز بر روی مویابل نصب می‌شود.

انتشار آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 دیرتر از موعد مقرر

اگر خاطرتان باشد، در هنگام معرفی اچ تی سی One A9 و در بخش نرم افزار آن، اچ تی سی این قول را داده بود که اسمارت فون جدیدش به فاصله حداکثر 15 روز پس از دریافت آپدیت سیستم عامل گوشی های نکسوس، آپدیت شود. اما متاسفانه بیش از 200 روز از عرضه اندروید 7 برای نکسوس ها می‌گذرد و تازه صاحبان وان A9 قادر به دریافت بروزرسانی جدید شده‌اند.

با توجه به عرضه بسته‌های بروزرسانی به صورت منطقه‌ای، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا دریافت اندروید 7 نوقا برای کاربران ایرانی One A9 نمانده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی. من اچ تی سی هست اندروید ش 4.4.2هست. میخام. اندرویدیها. را ببرم. بالا. چکار کنم