انتشار نسخه 2017 آهنگ اختصاصی سامسونگ با عرضه گلکسی S8

انتشار نسخه 2017 آهنگ اختصاصی سامسونگ با عرضه گلکسی S8

سامسونگ با همکاری یکی از موسیقی‌دانان مطرح جهان به نام جیکوب کولیر (Jacob Collier)، تصمیم دارد نسخه‌ی جدیدی از موزیک مخصوص خود “آن سوی افق” (Over the Horizon) را بسازد. آنطور که بیان شده، مدل 2017 آهنگ اختصاصی سامسونگ ، غنی‌ترین و زنده‌ترین نسخه‌ی این آهنگ تاکنون خواهد بود. جیکوب کولیر، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و خواننده‌ی مشهوری است که تاکنون دو بار برنده‌ی جایزه‌ی معروف گرمی آواردز (Grammy Award) شده است.

یکی از مواردی که باعث منحصر به فرد بودن آهنگ اختصاصی سامسونگ شده، تکامل هر ساله‌ی این موزیک است. هر شش نت «آن سوی افق» در ژانرهای موسیقیایی مختلف نواخته شده‌اند که بدین ترتیب این آهنگ همواره به گوش کاربر آشنا خواهد بود اما تفاوت‌های آشکاری نیز خواهد داشت.

نسخه 2017 آهنگ اختصاصی سامسونگ احتمالا رینگتون اصلی گلکسی اس 8 خواهد بود

در نسخه‌ی جدید آهنگ اختصاصی سامسونگ، جیکوب کولیر از ژانرهای مختلفی مانند جاز، پاپ و دنس (Dance) استفاده کرده است. او در این نسخه از 16 آلت موسیقی متفاوت شامل درام، گیتار باس و پیانو استفاده کرده که تمامی آن‌ها نیز توسط خود او نواخته شده‌اند. نسخه‌ی 2017 «آن سوی افق» به زودی بر روی برخی اسمارت فون های جدید سامسونگ قابل دریافت خواهد بود و به احتمال قوی، گلکسی S8 و +S8 از جمله گوشی‌های دارای نسخه‌ی جدید آهنگ اختصاصی سامسونگ خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*