شارژر خودرو Stinger ؛ ابزاری که می‌تواند جان شما را نجات دهد

شارژر خودرو Stinger ؛ گجتی که می‌تواند جان شما را نجات دهد

گیر کردن درون خودروی تصادف کرده، کابوسی است که تاکنون جان عده زیادی از قربانیان تصادفات جاده‌ای را گرفته است. در این شرایط کمربند ایمنی که وظیفه‌ی نجات جان سرنشینان را دارد، ممکن است گیر کرده و از خارج شدن افراد از خودرو جلوگیری کند. در برخی شرایط خاص هم، مانند پشت و رو شدن ماشین، درب‌ها باز نمی‌شوند و سرنشینان مجبور به شکستن شیشه‌ها می‌شوند؛ اما شارژر خودرو Stinger در چنین شرایطی بسیار کارآمد است که علاوه بر استفاده روزانه به عنوان شارژر، ممکن است روزی جان شما را نجات دهد.


شارژر خودرو Stinger ؛ ابزاری که می‌تواند جان شما را نجات دهد

شارژر خودرو Stinger ، ساخته کمپانی زتایلس (Ztylus)، علاوه بر دو پورت USB برای شارژ وسایل الکترونیکی، یک چکش فنری مخصوص شکستن شیشه و کاتری برای بریدن کمربند ایمنی دارد. کاتر این گجت قادر است تسمه‌های با توان ۵ هزار پوند را که بسیار ضخیم‌تر از کمربندهای ایمنی هستند، به راحتی ببرد و چکش فنری تعبیه شده در این شارژر فندکی هم قدرت شکستن تمامی شیشه‌های خودرو را دارد.

شارژر خودرو Stinger ؛ ابزاری که می‌تواند جان شما را نجات دهد

اما جدا از کاربردهای شارژر خودرو Stinger در مواقع اضطراری، کاربرد اصلی این گجت به عنوان شارژر است که با اتصال به فندک خودرو، از طریق دو پورت USB، جریان ۲.۴ آمپر را فراهم می‌کند. قیمت این شارژر 19.95 دلار است؛ قیمتی که با توجه به امکاناتش آنقدر هم بالا به نظر نمی‌رسد.

ویدیو معرفی شارژر خودرو Stinger

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*