رابط کاربری ال جی جی 6

تماشا کنید: منتخبی از قابلیت های رابط کاربری ال جی جی 6

کره‌ای ها بسیاری از قابلیت‌های ال جی جی 6 را در مراسم معارفه این گوشی ذکر کردند اما با این وجود همچنان ویژگی‌های بسیاری وجود دارند که از آن‌ها خبردار نیستیم. چشم بادامی‌ها با انتشار یک ویدیو چند قابلیت رابط کاربری ال جی جی 6 را به نمایش گذاشته‌اند و سعی دارند کاربران را بیشتر با ویژگی‌های پرچمدار جدیدشان آشنا کنند.

رابط کاربری ال جی جی 6 ملقب به UX 6.0 برای نمایشگری با نسبت صفحه 18:9 طراحی شده و بدین ترتیب به هنگام باز کردن دو برنامه در کنار هم، فضای مربعی شکلی برای هر برنامه به وجود می‌آید و کاربر آزادی عمل بیشتری در مقایسه با گوشی‌های قدیمی‌تر خواهد داشت. به گفته ال جی صفحه نمایش جی 6 از دو مربع روی سرهم تشکیل شده و در نتیجه نمایشگری بلندتر، عریض‌تر و گسترده‌تر حاصل شده است؛ بنابراین می‌توان ادعای ال جی برای تمام نما نامیدن نمایشگر جی 6 را معتبر دانست.

رابط کاربری ال جی جی 6 قابلیت‌های جدید زیادی دارد

کره‌ای ها رابط کاربری ال جی جی 6 در زمینه دوربین را نیز کاملا به تصویر کشیده‌اند؛ برای نمونه با استفاده از قابلیت Grid Shot می‌توان چهار ویدیو یا تصویر را با یکدیگر ادغام کرد اما ویژگی Match Shot تنها دو عکس یا ویدیو را باهم ترکیب می‌کند. همچنین امکان ثبت تصاویر پانورامای 360 درجه‌ای عمودی یا افقی برای کاربر فراهم شده تا بتوان به روش‌ها و زوایای دلخواه عکس گرفت. خبر خوش برای عاشقان به اشتراک گذاری غذاها آنکه ال جی حالت غذا (Food Mode) را در جی 6 تعبیه کرده که در آن خوراکی‌ها جلا می‌گیرند و خوشمزه‌تر جلوه می‌کنند. با این وجود همچنان طعم اصلی غذا را فقط خودتان می‌توانید احساس کنید!

قابلیت دیگر رابط کاربری ال جی جی 6 مربوط به LG Mobile Switch می‌شود که انتقال دیتا میان دو گوشی را به صورت بی‌سیم امکان‌پذیر می‌کند. ویژگی دکتر هوشمند (Smart Doctor) نیز قابلیت جدیدی است که سخت افزار گوشی را مورد آزمایش قرار می‌دهد تا از کارکرد درست آن‌ها اطمینان حاصل کند.

در حالی هم اکنون برخی از مشترکان اپراتور تی موبایل (T-Mobile) پرچمدار 2017 ال جی را دریافت می‌کنند که عرضه جی 6 به هفتم ماه آوریل (18 فروردین) موکول شده بود و به نظر نمی‌رسد در زمانی زودتر از اوایل اردیبهشت ماه شاهد ورود گوشی مورد بحث به بازار کشورمان باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*