تصاویر رسمی گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

تمامی تصاویر رسمی گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در رنگ‌های مختلف را مشاهده کنید

بعد از شنیدن و دیدن کوهی از شایعات و همچنین مدت زمانی طولانی انتظار، بالاخره گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) به صورت رسمی معرفی شدند. فارع از ویژگی‌های سخت افزاری، این دو محصول را باید در عصر جدید طراحی گوشی های هوشمند پیشگام دانست، چرا که همانند تصاویر فاش شده پیش از معرفی رسمی، تنها چیزی که در پنل جلویی به چشم می‌خورد، صفحه نمایش است! بد نیست تا به خاطر این سبک زیبا از طراحی، نگاهی به گالری تمامی تصاویر رسمی گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس انداخته و رنگ‌های مختلف آن‌ها را مشاهده کنیم.

بدنه‌ای با قد بلند و کشیده و همچنین نازک، صفحه نمایش منحنی، محل قرارگیری کاملا متفاوت حسگر اثر انگشت در مقایسه با تمامی محصولات سامسونگ، دکمه اختصاصی دستیار Bixby، نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق‌العاده بالا و باورنکردنی مواردی هستند که با یک نگاه ساده به تصاویر رسمی منتشر شده‌ دریافت می‌شوند.

بعد از مشاهده روزانه تصاویر غیر واقعی و ساختگی، نوبت به آن رسیده تا تصاویر رسمی گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در قالب یک گالری تماشا کنیم. همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، دو پرچمدار جدید سری S سامسونگ در رنگ‌های مشکی، ارکید خاکستری، نقره‌ای، آبی و طلایی عرضه شده‌اند. تمامی تصاویر رسمی گلگسی اس 8 و گلکسی هس 8 پلاس را مشاهده کرده و نظر خود را درباره نحوه طراحی و همچنین رنگ مورد نظر خود با ما به اشتراک بگذارید.

گالری تصاویر رسمی گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالا واقعا کانتینیوم داره ؟