تست باتری گلکسی اس 8

نتایج رسمی تست باتری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

ساعاتی پیش پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) با ظاهری متفاوت نسبت به گذشته رسما معرفی شدند. اگرچه پیش از این می‌دانستیم سازندگان حاشیه صفحه نمایش اسمارت فون های خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهند، اما طراحی بسیار زیبای این گوشی های هوشمند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران به این برند امیدوارند سامسونگ بتواند اعتماد از دست‌رفته خود را مجددا به دست آورد. حال مدیران این شرکت کره‌ای، نتایج رسمی تست باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را منتشر کرده‌اند که نشان از عملکرد خوب این گوشی های هوشمند دارد.

پس از مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) و انتشار گزارش‌های مختلف از آتش گرفتن این گوشی قدرتمند، سامسونگ با بازبینی روند ساخت باتری‌ها و طراحی مجدد آنها تمام تلاش خود را به کار بست تا پرچمداران 2017 چنین مشکلی را نداشته باشند.

تست باتری گلکسی اس 8

نتایح تست باتری گلکسی اس 7 و اس 7 اج

پیش از بررسی عملکرد باتری این اسمارت فون ها بهتر است بدانید سامسونگ با بهره‌گیری از نمایشگر آمولد و تراشه های جدید اگزینوس و اسنپدراگون با لیتوگرافی 10 نانومتری، مصرف باتری گوشی های جدید خود نسبت به پرچمداران سال گذشته یعنی گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) را بهبود بخشیده است. هرچند این مورد تنها به مدت زمان پخش موسیقی محدود شده و عملکرد باتری گوشی های جدید سامسونگ در پخش ویدیو و وب‌گردی تقریبا با گلکسی S7 و گلکسی S7 اج تقریبا یکسان است. مدت زمان مکالمه نیز نسبت به گذشته کمی کاهش پیدا کرده که البته اهمیت چندانی ندارد.

لازم به ذکر است گلکسی S8 از باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش 5.8 اینچی و گلکسی S8 پلاس از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.2 اینچی بهره می‌برد.

نتایج رسمی تست باتری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

تست باتری گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*